[ad_1]

ساختمان پیوند است که بخش بزرگی از سئو و بسیاری از مردم در موتور جستجو بهینه سازی جامعه موافق با این. لینک های شما به دست آورد افزایش رتبه بندی شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو و در نتیجه شما تا به حال بازدید کننده بیشتر و در پایان به معنای شما تا به حال بیشتر مردم به تلاش و فشار خود کالا.

پیوند ساختمان 2010

در طول سال کار با توسعه وب, بازاریابی آنلاین و استراتژی جستجوگرها من را دیده اند نظر من به نوعی فصلی گوگل روند. در هر حال حاضر و پس از آن برخی از تغییرات در حال اجرا و آن را تحت تاثیر قرار چگونه وب سایت خود را به خوبی انجام دهد و جایی که آنها رتبه در serp.

این تغییرات عمدتا جزئی و فراهم نیست واقعا قابل اثبات بسیاری از این بیشتر یا کمتر به عنوان تفسیر آنچه در این رقابت ها انجام داده است, به جای اینکه بخشی از گوگل “موش آزمایشگاه” آزمایش یا دائم تغییر الگوریتم خود را.در این سال, اما من متوجه روند که در آن گوگل است هل دادن و دور از لینک یا این که آنها واقعا به شکل خود الگوریتم به منظور بررسی بسیار منحصر به فرد و مناسب لینک به سایت شما. من را دیده اند قابل توجه افت در لینک های گوگل و دیگر ابزار چیدن برای هر یک از سایت من و بسیاری از آسان برای دریافت لینک به طور کامل از بین رفته بیشتر از این عقب-گزارش لینک ابزارهای.

به طور کلی استراتژی ساختمان پیوند مردم استخدام برای انجام تحقیقات کلمه کلیدی در فاز اولیه از هر مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها و سپس تصمیم بر آن این کلمات کلیدی باید قرار داده off site, آن است که این قرار دادن کلمات کلیدی سایت است که به نام پیوند ساختمان. تغییرات در دسترس استفاده می شود بسیار بزرگ است اما گزینه های اصلی شما تا به حال وبلاگ اظهار نظر, انجمن, ارسال, ارسال مقاله و نوشتن مهمان. با این حال بسیاری از این خدمات در حال پر به لبه با لینک های دیگر سازندگان که گوگل رفته و نادیده گرفته و بسیاری از آنها را.

برای کسانی از شما که انجام جستجوگرها در هر صورت من توصیه می که شما دوباره چک شما برگشت-link موجودی اما وحشت نکنید این لینک ها وجود دارد حتی اگر گزارش نشده است یافت می شود بنابراین شما بهتر بود این لینک قرار داده شده که در آن دیسک های مردم را به وب سایت خود را. سن رها و فراموش ساختمان پیوند مرده به نظر می رسد در حال حاضر.من تا به حال به مراتب تاثیر بیشتری از تلاش های رسانه های اجتماعی بیش از هر ساختمان پیوند من انجام داده اند این سال است.

SEO امروز

این چشم انداز جستجو در اواسط سال 2010 است که با تکیه زیادی بیشتر به سمت تجربه کاربر و گوگل به نظر می رسد را انتخاب کنید تا بیشتر در چه جستجوگران را به جای دیگر مقامات “خود رای” خود را برای محتوای وب سایت و یا خدمات است. کاربر بر اساس خدمات و جوامع مانند StumbleUpon هنوز ارائه ترافیک اما با کیفیت است که استفاده از آنها در حال حاضر از بین رفته اند.

این ممکن است به این واقعیت است که برای این وب سایت جدید اجرا میکنم شروع کرده اند و بسیاری از خدمات از ابتدا و در تلو تلو خوردن بر من دریافت بسیار زیادی از ترافیک اما این نرخ گزاف گویی بالاتر از 85 درصد است .در برخی از مدرسه های SEO حقایق هنوز در بازی است, اما از آنچه که من می تواند خواندن بین خط است که گوگل می خواهد ما را از جستجوگرها به شکل و شروع به ارائه نتایج واقعی است که ما ادعا می کنند ما می خواهید به مرتبه و برای. اگر من نمی دانم بهتر از من می گویند که گوگل پیدا کرده است یک راه برای تعیین صفحه فرود خود را با کیفیت نمره خود را جستجو آلی ترافیک. چیزی که من نمی دانم این است که تا کنون شده است در سال QDF!

نتیجه گیری من این است که در این سال شاهد یک افت شدید در اهمیت ارتباط و تجربه کاربر و یا از طریق کلیک کنید به عنوان ما آن را آن صورت گرفته است. موضعی ربط به نظر می رسد مهم تر از همیشه و محتوای با کیفیت است که می توانید مدیریت برای تولید یک سیگنال بیش از همه سر و صدا در حال حاضر عواملی که در وزن خیلی بیشتر از ساختمان پیوند ندارد.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *