[ad_1]

توضیح اساسی:

بهینه سازی موتور جستجو و یا بیشتر به نام SEO یکی از مولفه های بازاریابی موتور جستجو این است که فرایند رتبه بندی موتور جستجو به نظر می رسد در موقعیت بالا هنگامی که بازدید کنندگان یا کاربران انجام یک جستجو در کلمات کلیدی خاص.

در اینجا مراحل ساده را دنبال کنید:

در صفحه بهینه سازی

1. متا تگ اختصاص خواهم عنوان متا و توضیحات متا و کلمات کلیدی متا, این مهم ترین دسته است که این موتور جستجو می خواند و در همه زمان ها.

متا تگ عنوان یا عنوان صفحه است که با مراجعه به این عنوان در بالای مرورگر خود را, این نیز می تواند دیده می شود در نتایج موتورهای جستجو.

متا تگ توضیحات / کنترل اجازه می دهد تا شما را به تحت تاثیر قرار شرح page(s).

متا تگ کلمات کلیدی لیست کلمات کلیدی و یا عبارات است که شما هدفمند برای آن صفحه خاص.

چه این تگ متا نگاه مانند?

متا تگ ها قرار داده شده است بین تگ head بخش:

</p> <blockquote><p> <title>خود را به عنوان کلمات کلیدی title goes here</title><br /> <meta name=DESCRIPTION content="Your keyword rich marketing sales meta description goes here"><br /> <meta name=KEYWORDS content="your keywords,separated by a comma,but not a space, like, busby seo test"> </p></blockquote> <p>

2. اطلاعات در یک وب سایت است که محتوای آن محل کلمات کلیدی مربوط به محتوای خود را. توجه داشته باشید کلمات کلیدی خود را به مطالب خود را باید به نظر می رسد به دلیل برخی از موتور های جستجو از اینرو وب سایت خود را. محتوای شاه برای بازدید کنندگان خود را و برای موتورهای جستجو نیز هست. من اضافه کردن Busby SEO تست به عنوان یک کلمه کلیدی است.

لینک های داخلی بسیار مهم برای بهینه سازی موتور جستجو و همیشه شما را حذف لینک های شکسته یا گم شده صفحه و مطمئن شوید که رباتها موتور جستجو/عنکبوت می تواند رسیدن به تمام صفحات خود را.

متن لنگر متن است که شما برای دیدن لینک کلیک کنید در صفحه و یا offpage همیشه شامل کلمات کلیدی خود را در متن لنگر از لینک های داخلی شما این است که بسیار مهم است برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدف خود را.

متن پنهان متن است که مطابقت با رنگ پس زمینه خود را (به همان رنگ متن و رنگ پس زمینه در صفحه خود) و نمی تواند دیده می شود, از شما بازدید کننده نرمال هرگز استفاده از هر متن پنهان ترفندها برای کلمات کلیدی خود را به دلیل موتورهای جستجو مجازات خواهد شد یا حتی ممکن است حذف سایت شما از صفحه اول خود را و یا جستجو نتایج!

خارج از صفحه و یا خارج از سایت پایه راهنمایی جستجوگرها

این یک بهینه سازی خارج از صفحه خود و یا وب سایت قدرتمند ترین راه برای تغییر موقعیت خود را در صفحات نتیجه موتور جستجو یا SERPs.

قطعات عبارتند از:

لینک های خارجی قدرتمند ترین جستجوگرها عامل; موتورهای جستجو مانند گوگل گفت: اگر خوب بسیاری از سایتهای لینک دادن به شما و سپس شما باید یک محتوای خوب. این است دلیل که چرا آنها به شما یک رتبه بالاتر است.

رتبه صفحه یا پیج رنک گوگل – روابط عمومی و با کیفیت از صفحات است که امتیاز به سایت شما دارای قدرت بیشتری نسبت به کمیت. برای رتبه جستجوگر, شما می توانید نصب به مرورگر خود مانند Firefox و یا Internet Expolorer در http://toolbar.google.com

متن لنگر از لینک به صفحات شما دارای بیشترین اثر را برای موقعیت موتور جستجو خود را. اگر بیشتر مردم با لینک دادن به سایت خود را با استفاده از تغییرات از کلمات کلیدی خود را در متن لنگر را به شما قدرتمند فشار برای کسانی که شرایط جستجو.

خارج از محتوای صفحه: محتوای صفحه لینک برای شما بسیار مهم است برای جستجوگرها خود را بیشتر مربوط به محتوای آنها برای کلمات کلیدی خود را با قدرت بیشتر کسانی که به شما لینک می توانید دریافت کنید.

لینک های خروجی لینک هایی که یک اثر بزرگ را در سایت خود. همیشه مطمئن شوید که به شما لینک دادن به سایت های خوب و یا سایت های مرتبط.

کسانی هستند که کلمات نهایی برای پایه راهنمایی جستجوگرها اما من سعی کردم دوباره به پست ترین نقاط مهم و پیشرفته ترین نکات جستجوگرها.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *