[ad_1]

چگونه کلمه کلیدی محتوای غنی است که به طور مستقیم مرتبط با SEO برای کسب و کار شما

همیشه تعجب که چه SEO واقعا اما ترس بپرسید ؟

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو”. این مدت چتر برای تمام روش شما می توانید استفاده کنید برای اطمینان از وب سایت خود را یافت مختلف صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs).

گوگل پرکاربردترین موتور جستجو, اما آن را قطعا نه تنها یکی است. وجود دارد, Bing, Yahoo! AOL و دیگران.

اگر وب سایت شما به نظر نمی رسد بالاتر در رتبه بندی جستجو خود را و سپس شما از دست رفته یک فرصت بزرگ است.

هدف از جستجوگرها به واجد شرایط منجر و چشم انداز برای کشف کسب و کار خود و زمانی که آنها به دنبال محصولات و یا خدمات است که شما را در موتورهای جستجو است.

SEO علم موشک نیست اما می توان آن را پیچیده

هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید چند تاکتیک های مهم می تواند تا حد زیادی بهبود حضور خود را در به طور فزاینده ای شلوغ فضایی آنلاین.

اگر شما در حال تلاش برای بهینه سازی جستجو در خود و یا عاقلانه تر استخدام متخصص SEO مهم است به مطلع با برخی SEO fundamentals قبل از اقدام.

موتورهای جستجو سعی در ارائه نتایج مربوطه به یک پرس و جو جستجو. این که آیا آن یک پاسخ به یک سوال ساده مانند “چگونه بسیاری از اونس در یک گالن?” به پیچیده تر نمایش داده شد مانند “چه شده است بهترین رستوران چینی نزدیکترین به من؟”

پس از خواندن این مقاله شما به دست آوردن درک بهتر از آنچه شما نیاز به دانستن قبل از آغاز مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها و چه نقش شما این است که اگر شما تصمیم به برون سپاری این ارزشمند استراتژی بازاریابی است.

مخاطبان خود را بدانید و آنچه که محتوای آنها به دنبال

چرا بازاریابی محتوا نقش مهمی در سئو

اول اجازه دهید نگاهی به آنچه SEO تغذیه می باشد. و این است که محتوای (متن ، تصاویر و ویدئوها و غیره) بر روی وب سایت خود را.

پس از جستجوگرها بزرگ متکی در چگونه به خوبی مطالب خود را رتبه بندی و همچنین به عنوان مقاطعه در رسانه های اجتماعی خود را و محلی درگیری شما می خواهید به نگه داشتن نرم کردن محتوا به یک حداقل و تمرکز بر روی کیفیت.

در حالی که این برای تلفن های موبایل زمان مصرف محتوای با کیفیت دارای مزایای است که رسیدن به فراتر از جستجوگرها.

مطالب خوب و مفید است که در تمام رسانه های بازاریابی و نیروهای شما را به فکر می کنم از طریق پیام خود را از یک موضوع و کلمه کلیدی چشم انداز.

کلید این است که به اطمینان حاصل شود که شما حد عالی رساندن در واقع مسائل را به مخاطبان خود را.

آن را ضروری می دانم که می خواهم به خرید محصولات یا خدمات خود را و آنچه که جستجوی آنها در موتورهای جستجو در جهت آنها را به پیدا کردن وب سایت خود را به عنوان راه حل برای نیازهای خود را.

اولیه خود را غرایز ممکن است درست باشد اما شما ممکن است همه چیز از دست رفته است که می تواند به دست آوردن اضافی ترافیک وب سایت, رابطه بالقوه فرصت های جدید و یا بخش های بازار به کسب و کار شما.

بنابراین مناسب علت سعی و کوشش میباشد به منظور نقشه مخاطبان خود را به کلمات کلیدی و موضوعات و عبارات آنها با استفاده از در و اطراف خود میباشد.

ایجاد SEO-رانده محتوا

نوشتن تنها برای موتورهای جستجو معمولا باعث می شود مطالب خود را خسته کننده است. به طور معمول این استراتژی کمک خواهد کرد که برای تبدیل بازدید کنندگان خود را به مشتریان.

بهتر است به تمرکز بر روی مردم ، مطالب خود را به عنوان ارزش محور به عنوان امکان پذیر است و پس از آن بهینه سازی آن برای موتور های جستجو رباتها بدون فدا کردن کیفیت مطالب خود را.

در این زمینه مطالب بسیار مهم است. بیش از حد بسیاری از مردم کم در محتوا اما آن را یکی از عمده مجریان که افسار شما را به گوگل ربط الگوریتم.

مشکل ما می بینیم بسیاری از کارآفرینان به اجرا است که آنها را ایجاد محتوا “آنها” فکر می کنم مناسب است و برای تلفن های موبایل بزرگ به آنها اما SEO عاقلانه می تواند در مواقعی کاملا بی ارزش است.

معتبر بودن مهم است اما انجام این کار در حالی که مقاطعه در دلیل که چرا شما در حال ایجاد محتوا در وهله اول با, بازاریابی, نام تجاری, نسل سرب و البته جستجوگرها در ذهن است.

محتوای نازک با اشتباهات و یا مطالب تکراری و چرخید و یا دادن مطالب واقعا می تواند به شما صدمه دیده است.

به جای این مطالب نه تنها به طولانی اما آن را به خوبی نوشته شده است کلید واژه غنی و بسیار جذاب که در آن خوانندگان در حال گذراندن یک مقدار خوبی از زمان هضم و مصرف آن محتوا.

ایجاد محتوا برای موفقیت در جستجوگرها

به عنوان شما ایجاد محتوای شما می خواهید را به مطمئن شوید که هر صفحه بهینه سازی شده است برای:

• صفحه سرعت

• ربات خزنده

• پاسخگو دوستی و

• به طور کلی findability.

سرمایه گذاری اولیه در یک سایت حسابرسی و یا توصیه هایی برای ایجاد یک چند اولیه بهترین شیوه را به شما صرفه جویی در وقت و پول در دراز مدت.

ایده هایی برای محتوای جدید می تواند جمع آوری شده از سوالات مشتریان خود اغلب بپرسید و یا بازدید از انجمن ها آنلاین و رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن سوالات خود را در سراسر صنعت, محصولات, و, بازار, برای الهام بیشتر.

بررسی رقابت با محتوای ایده های به اطمینان حاصل شود که شما در رقابت با رقبای خود را وقتی که می آید به پوشش موضوعات و سوالات در صنعت مربوط به خود شرکت است.

مدیریت کلمات کلیدی خود را عاقلانه

کلید خشنود هر دو موتورهای جستجو و بازدید کنندگان است که کیفیت محتوا در وب سایت ما که شامل کلمات کلیدی هدف خود را در بازار خواهد بود با استفاده از موتورهای جستجو هنگامی که به دنبال یک راه حل برای یک مشکل کسب و کار خود را می تواند حل کند.

برای انجام این کار شما می خواهید برای اجرای خود را در کلمات کلیدی و موضوعات از طریق ابزاری مثل Google Keyword Planner را به مطمئن شوید که موضوعات و کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید به اندازه کافی حجم جستجو و ترافیک بالقوه را به آنها ارزشمند است.

مطمئن باشید که به حساب این ارتباط از جستجو به مخاطبان خود را.

باریک تر موضوع تمرکز کاهش ترافیک به طور معمول. این است که اغلب افست با دقت و علاقه مخاطبان است.

نمی دادن کلمات کلیدی!

این همچنین بدان معنی است که با استفاده از های مختلف معانی کلمات مشابه را بارها و بارها در مطالب خود را.

گوگل را دوست دارد مطالب جدید. نگه داشتن در ذهن است که وب سایت های مایع این است که در آن وبلاگ خود نقش عمده ای در جستجوگرها موثر.

آنچه در موتورهای جستجو نیست به دنبال

عنکبوت موتور جستجو فقط باید یک مقدار مشخصی از ذخیره سازی داده ها. اگر شما در حال انجام تاکتیک های سایه دار و یا تلاش برای فریب آنها را شانس هستند شما در حال رفتن به صدمه زدن به خود و شهرت کسب و کار در دراز مدت است.

در پایان روز با تمرکز بر محتوای با کیفیت است که می تواند به راحتی با مخاطبان خود بهره مند خواهند شد همه خود را تلاش های بازاریابی و فروش. صرف زمان زیادی را بر روی چیزهایی که در بالا و بقیه را به محل سقوط.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *