چگونه برای ایجاد یک استراتژی جستجوگرها موثر برای کسب و کار خود و وب سایت

هفته گذشته من صحبت در مورد آنچه جستجوی صوتی تکنولوژی وسیله ای برای کسب و کار شما. این یک موضوع مهم است که من تصمیم به نوشتن قسمت دوم مربوط به SEO در این هفته.

از گوگل دستیار سیری مردم در حال صحبت کردن به جای تایپ کردن به جستجو آنلاین تر از همیشه است.

با توجه به موقعیت جهانی بیش از 40 درصد از بزرگسالان استفاده می شود صحبت جستجو به صورت روزانه در سال 2016. کام اسکور تخمین می زند که بیش از 50 درصد از جستجوهای خواهد بود voice-بر اساس سال 2020.

آن را حس می کند: آن را بسیار آسان تر به صحبت می کنند یک سوال از آن است که به نوع آن است. و آن را اجازه می دهد تا شما را به چند کاره هستند در حالی که رانندگی پخت و پز و یا راه رفتن.

این یک مد زودگذر نیست و یا چیزی است که شما باید چشم پوشی – اگر شما می خواهید به جلو و ماندن بگیرید پیش از رقابت در حال حاضر زمان برای انجام آن است.

در اینجا چیزی است که به تمرکز بر روی:

همه چیز در مورد محل سکونت ،

در هفته گذشته وبلاگ من تحت پوشش اهمیت محلی با استفاده از کلمات کلیدی برای جذب بازدید کنندگان و مشتریان. با استفاده از این محلی کلمات کلیدی هدفمند بخش عظیمی از هر استراتژی جستجوگرها برای وب سایت شما.

صدای تلفن, جستجو مربوط به سه برابر بیشتر احتمال دارد به صورت محلی بر اساس. مردم به دنبال چه چیزی در این نزدیکی هست در حال حاضر, بنابراین مشخص تر شما می توانید با کلمات کلیدی خود را و کپی بیشتر احتمال دارد آنها به شما در پیدا کردن.

استفاده از مکان خود را با کلمات کلیدی به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید و فراموش نکنید که به نگه داشتن کسب و کار من در Google صفحه و Yelp از صفحه به روز رسانی خود را با اطلاعات فعلی – این نتایج در خدمت بیش از حد نه فقط محتوای وب سایت شما.

بود طبیعی تر

چه کسی نوع به یک نوار جستجو است برای رفتن به متفاوت از یک صحبت پرس و جو. برای مثال اگر من می خواهم برای پیدا کردن یک هتل در نزدیکی فرودگاه در تورنتو, من می خواهم نوع چیزی مانند “هتل های نزدیک به فرودگاه تورنتو” را در نوار جستجو.

اگر من صحبت جستجوی من آن خواهد بود و بیشتر شبیه “چه هتل ها در نزدیکی فرودگاه در تورنتو؟”

گوگل به دنبال زبان طبیعی, بنابراین شما در حال رفتن به به اشفتگی فکری موقتی انواع سوالات مردم ممکن است بخواهید که شامل کلمات کلیدی هدف خود را.

ترکیب مکالمه طولانی دم کلمه کلیدی عبارات را به مطالب خود را به عنوان آنجا که ممکن است.

برخی از راه های زیادی برای ایجاد محتوا عبارتند از:

• در مورد و پرسش و پاسخ صفحات

• وبلاگ ها و مقالات

• پاسخ دادن به سوالات خود را در گوگل کسب و کار پرسش و پاسخ بخش

• ارائه اطلاعات زیادی را که شما می توانید به Google برای کسب وکار من و Yelp از جمله ساعت قبل از عمل, محصولات و یا خدمات ارائه شده, پارکینگ, تحویل و یا گزینه های حمل و نقل و غیره.

هدف برجسته قطعه و مردم نیز بپرسید

هر دو گوگل, صفحه اصلی گوگل دستیار خواندن ویژه قطعه در هنگام پاسخ دادن به پرسش بنابراین شما می خواهید برای رسیدن به بالا!

ویژه قطعه های انتخاب شده در نتایج جستجو است که در یک جعبه در بالای گوگل نتایج آلی.

گوگل می خواهد به کاربران بهترین پاسخ پس از آن ضروری پاسخ به پرسش های شما به وضوح و به روز رسانی وب سایت خود را با, تازه, جذاب کپی به صورت منظم.

تحقیقات نشان می دهد پاسخ های خود را در قالب لیست انجام داده اند بسیار خوبی در ویژه قطعه. بیشتر مکالمه پاسخ خود را در سایت و پروفایل های آنلاین حاوی بهتر است شانس خود را از ظاهر شدن در این نقطه آرزو.

همان می رود برای “مردم نیز بپرسید”. شما ممکن است را دیده اند این پاپ تا زمانی که شما در نوع و یا صحبت می کنند یک سوال. بررسی مثال زیر – من پرسید: “کجا هستند بهترین بوتیک در نیویورک?”

در زیر چند بالا نتایج اغلب وجود دارد یک “مردم نیز بپرسید” بخش. هر یک از این منو ها پاسخ یک سوال مرتبط با استفاده از محتوای خوبی بهینه سازی وب سایت ها و یا وبلاگ ها.

ایجاد کپی برای 9 درجه سطح خواندن

بدون توجه به آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد این هرگز یک ایده خوب برای نوشتن بیش از حد فنی و یا اصطلاحات پر کپی کنید. آن را نمی کند به نفع کاربر و از آن بهره مند نیست خود را در جستجوگرها.

تحقیقات نشان می دهد که مطالب نوشته شده در 9 درجه سطح خواندن – یا کمتر – به نظر می رسد بیشتر به عنوان یک نتیجه صدای. شما می توانید با استفاده از یک ابزار مانند Flesch Kincaid کلاس برای تعیین درجه خود را محتوا است و بر این اساس تنظیم کنید.

آن را در مورد dumbing کردن سایت خود را – آن را در مورد پاسخ دادن به سوالات موجز و به وضوح به جای پر کردن صفحات وب خود را با زبان های غیر ضروری که تنها اشتباه جستجوگران و موتورهای جستجو.

تمرکز بر روی اضافه کردن این استراتژی به تلاش های بازاریابی خود را برای افزایش ترافیک منجر و فروش به عنوان تصویب این فن آوری هیجان انگیز همچنان به رشد. بیشتر شما تمرکز بر جستجوی صوتی بهینه سازی در حال حاضر نتایج بهتر شما در حال رفتن به در دراز مدت است.



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *