[ad_1]

یکی از اولین چیزهایی که شما در یادگیری به عنوان یک بازاریاب اینترنتی است که کلمات کلیدی هستند که پایه و اساس مبارزات انتخاباتی خود را. با دانستن حجم جستجو از هر کلمه کلیدی شما می توانید یک برآورد تقاضا برای هر محصول و یا خدمات. همانطور که با هر چیزی بازاریابی مرتبط – کسی که در حال رفتن به تلاش برای متقاعد کردن شما به خرید جدیدترین ابزار کلیدی در بازار است. اکثر بازاریابان تازه کار البته خواهد شد و می خواهید بدانید که کلمه کلیدی ابزار بزرگترین است.

هر چند اگر شما وقت خود را و یادگیری کمی بیشتر در مورد واژه ابزار – شما متوجه است که آن را واقعا اشتباه سوال بپرسید. سوال شما واقعا باید بود: “آیا هر یک از این ابزار حتی ارزش یک دلار؟” البته بیشتر از این وابسته است که می خواهند خود را به کمیسیون را با کمال میل به شما gazillions از دلایل که چرا شما مطلقا نمی توانند زندگی بدون. خوب, من می خواهم برای برطرف کردن این باورها و صرفه جویی در شما را از به طور بالقوه یک اشتباه پرهزینه را ساخت.

آنچه شما نیاز به دانستن در مورد ابزار کلمه کلیدی است که اکثر مردم نمی خواهد به شما بگویم:

پژوهش و کلمه کلیدی است نه علم دقیق است. همه از چهره شما ببینید زمانی که شما دریافت نتایج پیش بینی. کلید واژه ابزار مانند Nichebot استفاده از خراشیده داده ها از منابع مانند Wordtracker یا کشف کلمه کلیدی که فقط نمایندگی در اکثر 2 -3 ٪ از تمام کلمه کلیدی جستجوهای آنلاین انجام می شود.

موتور جستجو کلمه کلیدی داده است که اطلاعات ذخیره شده از گذشته است. بیشتر جستجو ارقام شما مشاهده می کنید جستجوهای از چند هفته پیش. و این اعداد و ارقام تمایل به نوسان شدید چون از موتور جستجو را ثابت چرخه ضبط و به روز رسانی پایگاه داده خود را.

هر کسی که می خواهد به شما بگویم که خود کلمه کلیدی ابزار دقیق ترین داده ها دروغ گفتن را از طریق دندان های خود را. حتی گوگل را گرفتن شرکت در بیش از 50 درصد از بازار جستجو نمی تواند تضمین 100% صحت نتایج جستجو کلمه کلیدی خود را.

با این همه گفت: بیشترین پرداخت کلید واژه ابزار خراش اکثریت کلمه کلیدی داده ها از Google به هر حال. پس در اصل شما برای پرداخت دوباره بسته بندی واسطه کلمه کلیدی داده است.

در نگاه اول یک ابزار مانند سامورایی بازار ممکن است به نظر می رسد مفید است – چرا که آنها خود را سازماندهی کلمه کلیدی داده ها بر اساس رقابت و شکستن روزانه حجم جستجو. آنها همچنین پیشنهاد چند چیز دیگر مانند جستجوگرها رقابت و محتوای کشیدن بر اساس جستجوی خود را.

اما این واقعا چیزی است که شما نمی توانید انجام رساندن خودتان با چند کلیک ماوس.

در نتیجه – به نظر من – برای پرداخت ابزار کلمه کلیدی است که نه تنها اتلاف پول خود را, آن را نیز یک اتلاف وقت خود را. عمدتا به دلیل تمام کسانی که ابزار کلید واژه اتفاق می افتد به لاک پشت-کند.

صرفه جویی در پول خود را و سر خود گوگل کلید واژه ابزار. آن را رایگان و سریع و جدید ترین نتایج را از تمام ابزار کلمه کلیدی وجود دارد.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *