آیا پیشرانه پیستون متقابل به خودروها باز خواهد گشت؟

یک شرکت آمریکایی با اسم Achates Power نسخه تازهای از موتورهای پیستون برعکس (به طور اختصاری OPE خوانده میشود) را ارائه کرده است. از عملگرها در سیستم هیدرولیک به مراد تبدیل قدرت سیال پایین فشار به توان مکانیکی استعمال می شود؛ به عبارت دیگر عملگر وسیله ای است که اقتدار هیدرولیکی را به اقتدار مکانیکی تبدیل می کند. استعمال دوباره از ترفندهای کهن چیز چندان جدیدی به شمار نمیرود ولی بخش اعظمی از ترفندها در دنیای امروزی منسوخ شده به حیث پیستون ویسکو میرسند. شکاف افقی پیستون ها در پایین رینگ ها می باشد و به عنوان سد حرارتی ، از جهت دهی گرمای نصیب حلقه ها به بدنه پیستون-که حیاتی دست کم بازی نسبت به سیلندر است-جلوگیری کند. زمان نصب حلقه های تازه ، شکاف ها می بایست جابجا شوند و هرگز مستقیماً اهمیت یکدیگر در یک خط قرار نگیرند تا از مسیری مستقیم برای خروج گازها پرهیز شود. ترک ریز میان پیستون و دیواره سیلندر به وسیله حلقه های پیستون ، که در شیارهای بر روی پیستون در منطقه ای معروف به تسمه پیستون قرار می گیرد ، لبریز می شود. پوشیدن در دیواره سیلندر یا این که دامنه لوله پیستونی می تواند منجر به فاصله مضاعف بین پیستون و دیواره لوله سیلندری شود. یکی از از شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکرد موتور تحلیل عیوب پیستون و راهکار به جهت برطرف شدن آن است، در ادامه قصد داریم که به همین مطالب کلیدی بپردازیم تا در صورتی که این مشکلات به جهت شما پیش آمده است بتوانید به راحتی آن را برطرف یا هنگامی که به تعمیرگاه مراجعه میکنید بتواند دیتاها صدق را به تعمیرکار ارائه دهید تا اختلال حل شود. در حالی که ما می خوا‌هیم یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز داشته باشیم ، ما همچنین نیاز داریم که پیستون به آرامی در ارتفاع سیلندر حساس دست کم اصطکاک حرکت نماید ، براین اساس پیستون به پاره ای مسافت نیاز دارد. در واقع حساس فشرده سازی سوخت و هوا گرمای مورد نیاز به جهت مشتعل شدن را مهیا میسازد. بوستر خلاای، همان طور که ذکر کردم برای ساخت فشار آیتم نیاز در سیستم هیدرولیک مدار استفاده میشود.بوسترها از یک بدنه فلزی که شامل یک سوپاپ، یک دیافراگم، فنر بازگشت دهنده، یک ورقه معلق،و میله ای که از مرکز بوستر میگذرد از یک سو به پیستون سیلندر کلیدی و از سوی دیگر به پیستون چکش تخریب پدال متصل است. همین نحوه به رخ رایج در موتورهای 4 زمانه گزینه استعمال قرار میگیرد. پیستون دمپایی چکیده از دامنه را بریده و صرفا سطوحی را که در جلو و پشت دیواره سیلندر قرار دارا‌هستند باقی می گذارد. همین طرح هنوز در موتورهای کامیون و تجاری بزرگ مورد به کار گیری قرار می گیرد ، اما مدتهاست که در خودروها و موتورسیکلت ها کلیدی طرح سبک تری که به پیستون دمپایی دارای شهرت هست جایگزین شده است. تندی از مفاهیمی می باشد که در روزمره از آن به کار گیری میشود. این تانک اهمیت 63 تن وزن هست که می تواند به راحتی یک کوه را بالا رفته و به اهداف را آیتم هدف قرار دهد . حلقه های روغنی در دو طرف فنر قرار می­گیرند. آلومینیوم هنگام گرم شدن منبسط می­شود، و به همین جهت می­بایست رواداری به اندازه را برای حرکت آزادانه آن در داخل سیلندر پیش بینی نمود. دمای همین قطعه هنگام حرکت دوچندان بالا می رود و گرم میشود. همین قطعه که عمل رفت و برگشت را باطن سیلندر موتور انجام میدهد، منجر به چگالی ترکیب سوخت و هوا میگردد و این ادغام را به جهت فرآیند احتراق فراهم میسازد. به طور معمول سه رینگ پیستون روی یک پیستون وجود دارااست و عملکردهای متفاوتی را انجام می دهند. هر جور واحد هیدرولیکی که از یک پیستون یا پلانجر ساخته شده و باطن یک گوشه و کنار ی استوانه ای بوسیله سیال پایین فشار عمل انجام دهد، سیلندر نامیده می شود. حیطه دیواره استوانه ای بالای حلقه فشاری، به وسیله رینگ ها جاروب نمی شود و براین اساس ساییدگی کمتری را متحمل می شود. سطح بالای پیستون تاج نامیده می شود. این حذف وزن را به دستکم می رساند و تراز تماس فی مابین پیستون و دیواره سیلندر را کاهش می دهد ، بنابراین اصطکاک کمتر می یابد. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک میان پیستون و دیواره سیلندر را حساس به کار گیری از روکش های پیستون قلیل اصطکاک ، بیشتر کمتر می دهند. علاوه بر این ، بسیاری از موتورها پیستون را اهمیت به کارگیری از روغن اسپری شده در نصیب ذیل خنک می کنند. چنانچه شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در گزینه پیستون شیشه ای لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید