آنچه که بهینه سازی موتور جستجو?

[ad_1]

به عنوان یک به طور منظم مرورگر شما ممکن است کاملا آشنا با اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو, اما از هر کسی درگیر با فرآیند توسعه وب سایت و آنها را به شما بگویم که چگونه حیاتی آن است که برای یک وب سایت به خوبی انجام دهد.

جستجوگرها روند که ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. برای قرار دادن آن را به سادگی آن را مانند در حال توسعه وب سایت خود را در یک راه است که آن است که توسط موتورهای جستجو به راحتی و در نتیجه برای کاربران قابل مشاهده است که جستجو برای اصطلاحات مرتبط. ترافیک کارگردانی شده است به وب سایت خود را بر اساس الگوریتمی یا آلی شباهت.

موتور جستجو بهینه

بنابراین آشکار در حال حاضر که جستجوگرها هیچ شاهکار متوسط و در نتیجه نیاز به تخصص حرفه ای بهتر به عنوان شناخته شده بهینه موتور جستجو. این حرفه ای کار بر روی جنبه های مانند سیستم های مدیریت محتوا, خرید چرخ دستی های منوها و فیلم و تصاویر همراه با تگ های HTML به منظور بهبود رتبه بندی جستجو از وب سایت. فرآیند بهینه سازی شامل ویرایش محتوای وب سایت و توسعه HTML یا Hyper Text Markup Language به صورت صفحه وب. این کمک می کند تا برای بهینه سازی سایت برای خاص جستجوهای انجام شده توسط کاربران است و در انطباق با جست و هنجارهای مناسب برای نمایه سازی.

در ابتدا SEO محدود بود به ارسال آدرس وب سایت به موتورهای جستجو. و سپس آن را اسکن محتویات صفحه وب با ‘عنکبوت’, کشف کردن لینک های خارجی در صفحه و سپس ارسال اطلاعات بر روی صفحه وب به موتور جستجو برای نمایه سازی اهداف است. به تدریج صاحبان وب سایت شروع به درک اهمیت این برنامه شامل بالا در جستجو رتبه بندی و این به آنها منجر به سرمایه گذاری بیشتر در پژوهش و هم در بهینه سازی کلمات کلیدی و ایجاد مناسب متا تگ ها.

تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

تکنیک های SEO در درجه اول در نظر گرفته شده نسبت به گرفتن خود را رها کردن کسب و کار کشتی نمایه شده است. موتورهای جستجو پیشرو استخدام خزنده است که مطابقت خود الگوریتمی سازه های. برخی از دایرکتوری های آنلاین نیاز به ثبت دستی از صفحات که در حال ارسال برای بررسی سرمقاله. این شامل پروژه دایرکتوری باز و یاهو دایرکتوری. برخی از بهینه سازی موتور جستجو روش استفاده می شود که معمولا شامل:

URL عادی: این فرآیند همچنین به عنوان شناخته شده آدرس cannibalization که در آن آدرس ها در حال تجدید نظر و با توجه به ساختار استاندارد. این که انجام شده است در تلاش برای کاهش تعداد وب سایت هایی که قابلیت محتوای تکراری. این امر شامل مراحل مانند علاوه بر این از یک علامت برای دایرکتوری حذف یک قطعه از URL تبدیل میزبان قطعات به حروف کوچک و حذف از پورت پیش فرض اولین دامنه برچسب دات بخش و دلخواه و به طور پیش فرض رشته پرس و جو متغیر است.

کراس لینک کردن: آن است که روند ارائه لینک از صفحات مختلف متعلق به همان وب سایت است. محوری قرار داده شده است در صفحه اصلی و یا صفحه فرود وب سایت برای یک رتبه خوب.

کلید واژه کاربرد: هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب دارای کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو. کلمات کلیدی و یا عبارت باید یکپارچه در محتوای صفحه وب به طوری که آن را منطبق با جستجو نمایش داده شد.

اما اشتغال تهاجمی تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو می تواند عوارض جانبی داشته باشند. شده اند وجود دارد موارد زمانی که تکنیک های پرقدرت مانند کلمه کلیدی چاشنی منجر به محتوای یک صفحه وب مشخص شده به عنوان هرزنامه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید