[ad_1]

اگر شما به دنبال آنلاین آموزش سئو و سپس شما باید به جای حق آمده است. این مقاله به شما خلاصه ای از عناصر کلیدی شما باید بدانید در مورد به درک و موفقیت خود را با تلاش های SEO. اگر چه SEO یک فرآیند مداوم و شما همیشه باید کار بر روی آن – وجود دارد برخی از چیزهایی که شما می توانید پیاده سازی است که می رویم به شما نتایج بسیار به سرعت.

در صفحه عوامل

مهم ترین در صفحه عوامل که شما نیاز به بهینه سازی عبارتند از:

1 – برچسب عنوان

برچسب عنوان مهم ترین از همه در صفحه عوامل. هر تگ عنوان باید منحصر به فرد برای هر صفحه از سایت خود را و شامل عبارت کلمه کلیدی اصلی شما می خواهید به مرتبه و برای. مهم اما آن است که یک useability چیزی به عنوان به خوبی شما می خواهید خود را به عنوان برچسب به جذاب نیز هست و مردم را می خواهید به کلیک بر روی آن – این دقیقا همان چیزی است آن را در موتورهای جستجو به یاد داشته باشید.

2 – Meta Description

توضیحات متا دوباره باید منحصر به فرد و حاوی عبارت کلمه کلیدی اصلی خود. همچنین باید قانع کننده و مردم را می خواهید به از طریق کلیک کنید – اما نه بیش از حد از فروش زمین و یا آن را می تواند گوگل را فیلتر هرزنامه.

3 – لینک های داخلی

لینک های داخلی اساسا رای برای خودتان است که با استفاده از گوگل برای تعیین هر یک از صفحات خود را در مورد و چگونه آن را توزیع خود را ‘Link Juice.

4 – Alt ImageTags

Alt تصویر برچسب ها کوچکتر نفوذ با این حال هنوز هم مفید هستند – مطمئن شوید که شامل حداقل 1 تصویر در هر صفحه و شامل عبارت کلمه کلیدی اصلی خود را در alt تصویر برچسب شده است.

عوامل خارج از صفحه

بزرگترین صفحه خاموش عامل در شرایط افزایش رتبه سئو هستند لینک های ورودی. در اینجا مهم ترین منابع از لینک های ورودی به سایت شما:

1 – لیست دایرکتوری

لیست دایرکتوری هنوز هم بسیار مرتبط و مهم در شرایط افزایش رتبه سئو. لیست دایرکتوری باید گنبد به طور خودکار و به تدریج در طول زمان های مختلف وجود دارد که خدمات ارائه می کنند این. همچنین در نظر بزرگتر اقتدار لیست دایرکتوری مانند BOTW.org و دایرکتوری یاهو.

2 – مقاله دایرکتوری ها

دایرکتوری ها مقاله و برای همیشه خواهد بود یکی از قدرتمند ترین منابع از لینک های ورودی به سایت شما است. چیزی که بسیاری از مردم موفق به درک این است که هر دایرکتوری مقاله دیده می شود که بیشتر مربوط به برخی از سوله – پس از آن مهم است برای دریافت به این لینک از دایرکتوری ها مقاله است که بیشتر مربوط به سایت شما است. کلمه از مشاوره هر چند – شما خواهد شد بسیار امن با ezinearticles.com و goarticles.com.

3 – لینک همکاران

به دنبال شرکای لینک باید بزرگترین بخشی از خود را در جریان استراتژی ساختمان پیوند. شما نیاز به پیدا کردن سایت های که مربوط به شماست – اما ترجیحا در رقابت مستقیم. این سایت به وضوح نیاز به ایندکس شده توسط گوگل و یک روابط عمومی از حداقل 0 – روابط عمومی NA ممکن است معنی آنها توسط گوگل ممنوع است. این ابزار مفید ترین من می توانم توصیه به لینک منبع شرکای SEO Elite – درخشان آن برای این است.

4 – در موضوع سایت های مرجع

در موضوع سایت های مرجع هستند و در واقع بالاترین سایت های روابط عمومی در طاقچه خود را انتخاب. شما احتمالا باید زحمت نزدیک شدن به این نوع از سایت ها تا زمانی که شما یک سایت روابط عمومی از 2 یا بالاتر. به عنوان با لینک شرکای شما می خواهید برای قرار دادن با هم یک پیشنهاد و به دلیل این که چرا شما کاهش یافت و لینک دادن به سایت شما خواهد بود و متقابلا سودمند – ربط کلیدی است.

نتيجه گيری

اگر شما پیاده سازی عوامل من ذکر شده در این آموزش سئو مقاله – در طول زمان, شما باید متوجه یک افزایش عظیم در خود آلی رتبه بندی گوگل. به یاد داشته باشید که SEO کار زمان می برد و شما باید صبور باشید – مطمئن شوید که شما با استفاده از یک ابزار برای پیگیری نتایج خود را بنابراین شما می توانید با دقت اشاره کردن اقدامات آن در حال کار – و بالقوه اقداماتی که مانع از نتایج. این کلید برای موفقیت در جستجوگرها.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *