یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد که آمریکا تحریم های ناجوانمردانه ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرده و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت تر کرده و شدت آن را تشدید می کند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌های حوزه درمانی و آزمایشگاهی، بیان کرد: امروز ما در جنگ پیچیده ترکیبی قرار داریم. آمریکا به واسطه تحریم های ظالمانه یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران به راه انداخته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها نیز جنگی بیوتروریسمی برای ایران و چین طراحی کرده که دامن خود آن‌ها را نیز گرفته است. آمریکا بعد از آنکه به طور یکجانبه از برجام خارج شد تحریم‌های ناجوانمردانه ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرد و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت‌تر کرده و شدت آن را تشدید می کند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: ما امروز در مقطع حساس تاریخی هستیم و دشمن یک جنگ همه جانبه در حوزه اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای علیه کشور به راه انداخته است. ما از سایر کشورها انتظار داریم در زمینه کنار زدن تحریم‌ها به ویژه در حوزه درمانی و بهداشتی یاری‌رسان باشند.

ابوترابی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی کشورهای مختلفی را در مقاطع مختلف تاریخی یاری کرده است به عنوان مثال بعد از پایان جنگ ایران و عراق به دلیل حمایت عربستان از عراق ایران از گرفتن هزینه های جنگ چشم پوشی کرد.

وی افزود: این دوران نیز سپری خواهد شد اما قطعا جمهوری اسلامی دوستان خود را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام



Source link



فناوری “بلاک‌چین”(Blockchain) برخلاف آن چیزی که اغلب تصور می‌شود، فقط برای بانکداری نیست، بلکه کل دنیای فناوری و به خصوص بخش تولید هوشمند را نیز دستخوش تغییر اساسی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده همچنان در حال رقابت برای جا باز کردن در دنیای ارز هستند، فناوری پشتیبان آن یعنی “بلاک‌چین” گام‌های گسترده‌ای در مسیر پذیرش جهانی برداشته است.

این فناوری می‌تواند امکان انتقال مطمئن و معتبر داده‌ها و همچنین یک شبکه قابل ردیابی ناگسستنی را فراهم کند که این ویژگی‌ها تنها برای امور بانکی نیست.

بلاک‌چین ممکن است آینده تولید هوشمند داده باشد

بلاک‌چین در اصل یک فهرست قابل گسترش و بسط پذیر یا مخزن و ذخیره‌گاه تراکنش‌ها و سوابقی است که شامل داده‌هایی است که نمایانگر معاملات دستگاه‌ها یا اعضای یک شبکه هستند. این تراکنش‌ها که “بلوک” نامیده می‌شوند، با استفاده از الگوریتم “هش”(hash) رمزگذاری می‌شوند و شبکه از طریق اعمال ریاضی پیچیده به هم پیوسته می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که هر معامله در جای مناسب خود قرار بگیرد.

روش دیگر برای فهمیدن همه اینها، تصور یک زنجیره دیجیتالی است که آن را نمی‌توان شکست و هر حلقه از زنجیر نقطه ارزشمندی از داده‌ها است.

بلاک‌چین و تولید

از آنجا که دنیای تولید نسبت به هر دوره دیگری بیشتر مبتنی بر فناوری است و ارتباط آن با فناوری هر روزه عمیق‌تر می‌شود، بدین معنی است که تعداد زیادی از داده‌های اختصاصی و مهم تولید به سیستم‌های دیجیتالی منتقل می‌شوند و از آنها می‌گذرند.

یک طراحی، کار خود را در حوزه دیجیتال با یک طراح آغاز می‌کند، جایی که در یک برنامه CAD ایجاد می‌شود. در یک سیستم بلاک‌چین، پرونده(فایل) به طور خودکار تغییرات را در پرونده موجود در بلاک‌چین ضبط می‌کند و یک اثر انگشت ناگسستنی از پرونده را ایجاد می‌کند.

پس از اتمام طراحی، طراح یا شرکت ممکن است سعی کنند داده‌ها را به یک تولید کننده ارسال کنند. طی این روند ارسال است که اگر اقدامات امنیتی مناسب انجام نشود، هکرها ممکن است بتوانند داده‌ها را سرقت کنند یا پرونده را خراب کنند.

بنابراین با وجود بلاک‌چین، اگر یک هکر در سیستم بلاک‌چین دخالت کند، به محض رسیدن داده‌ها به تولید کننده، سیستم دریافت کننده به تاریخ ذخیره شده در بلاک‌چین باز می‌گردد و اطمینان حاصل می‌کند که هیچ تغییری ایجاد نشده باشد.

در نهایت در صورت مشاهده تغییرات، هیچ اثر انگشتی روی پرونده دریافتی نشان داده نمی‌شود که نشان می‌دهد داده‌ها به نوعی خراب یا سرقت شده‌اند. در نمودار زیر به کل این فرآیند نگاهی بیندازید.

فرآیند انتقال و تفسیر داده‌های تولیدی با استفاده از یک روش تأیید دیجیتالی، لزوم وجود عنصر انسانی را از بین می‌برد. طراحان و کاربران نهایی معمولاً در تأیید صحت داده‌ها، جایی برای خطاهای انسانی می‌گذارند، در حالی که کل این فرآیند اعتبارسنجی، انتقال و پذیرش دیجیتالی، با بلاک‌چین ایمن شده و خطاها حذف می‌شود. ضمن اینکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نیز می‌شود.

به عبارت دیگر، اگر من یک تولید کننده هستم که یک قسمت از یک محصول کلی را تولید می‌کنم و مشخصات آن قسمت را از طراح دریافت می‌کنم که در این فرآیند، بالادست است، بلاک‌چین اطمینان می‌دهد که من می‌توانم به داده‌هایی که در واقع یا به ظاهر از طرف آن شخص آمده‌اند، اعتماد کنم و بدانم وی دقیقاً چه چیزی ارسال کرده است و اینکه در هنگام انتقال با تداخل و تعرضی مواجه نشده است.

از آنجا که این زنجیره در برابر دستکاری مقاوم است و بلوک‌ها به شکل زمان‌دار ضبط می‌شوند، یک بلاک‌چین یک راه حل قوی و پایدار برای تأیید اعتبار داده‌ها در هر نقطه از چرخه عمر محصول است.

تهدیدات دیجیتالی در فضای تولید هوشمند، از سرقت داده‌ها گرفته تا دستکاری آنها متغیر است. نیاز شدیدی به امنیت در این بخش وجود دارد و بلاک‌چین می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

بلاک‌چین

اگر طی ۱۰ سال اخیر بانکداری، سرمایه‌گذاری و یا ارز رمزنگاری شده(رمز ارز) را دنبال کرده باشید، ممکن است با واژه و مفهوم بلاک‌چین که فناوری ثبت تراکنش‌ها و فناوری پشتیبان بیت‌کوین است، آشنا شده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاک‌چین باید دانست که بلاک‌چین یک دفتر کل توزیع شده، غیر متمرکز و عمومی است. البته فهمیدن نحوه کارایی بلاک‌چین به پیچیدگی فهمیدن جمله قبل نیست.

اگر این فناوری بسیار پیچیده است، چرا آن را بلاک‌چین می‌نامند؟ بلاک‌چین در پایین‌ترین سطح خود، به معنای واقعی کلمه یک زنجیره از بلوک‌های دیجیتالی است. وقتی ما از کلمات “بلوک” و “زنجیره” در این زمینه صحبت می‌کنیم، در واقع درباره اطلاعات دیجیتال(بلوک) ذخیره شده در پایگاه داده عمومی(زنجیره) صحبت می‌کنیم.

بلوک‌ها در زنجیره بلوکی از قطعات دیجیتالی اطلاعات تشکیل شده‌اند. به طور مشخص آنها سه بخش دارند:

۱. بلوک‌ها اطلاعات مربوط به معاملات مانند تاریخ، زمان و مقدار دلاری خرید اخیر کاربران از سایت‌های خرده‌فروش اینترنتی مانند آمازون را ذخیره می‌کنند.

۲. بلوک‌ها اطلاعات مربوط به اینکه چه کسی در تراکنش‌ها دخیل است را ذخیره می‌کند. مثلاً یک بلوک برای خرید شما از آمازون، بلوک نام مستعار منحصر به فرد شما را همراه با سایت آمازون ثبت می‌کند. بنابراین به جای استفاده از نام واقعی شما، خرید شما بدون هیچ اطلاعات شناسایی هویت و با استفاده از یک امضای دیجیتال منحصر به فرد مانند یک نام کاربری ثبت می‌شود.

۳. بلوک‌ها اطلاعاتی را ذخیره می‌کنند که آنها را از بلوک‌های دیگر متمایز می‌کند. مثل اینکه دو نفر نام‌های متفاوتی دارند تا از یکدیگر تشخیص داده شوند، هر بلوک هم یک کد منحصر به فرد به نام “هش”(hash) ذخیره می‌کند که به ما اجازه می‌دهد آن را از هر بلوک دیگر متمایز بدانیم.

یک بلوک واحد در بلاک‌چین بسته به اندازه تراکنش‌ها می‌تواند تا یک مگابایت داده ذخیره کند. به این معنی که یک بلوک واحد می‌تواند چند هزار تراکنش را زیر یک سقف جمع کند.

بلاک‌چین چگونه کار می‌کند؟

هنگامی که یک بلوک داده‌های جدید را ذخیره می‌کند، در انتها به زنجیره بلوکی اضافه می‌شود. زنجیره بلوکی همانطور که از نامش پیداست، متشکل از چند بلوک متصل شده است و برای اینکه یک بلوک به بلاک‌چین اضافه شود، باید چهار چیز اتفاق بیافتد: معامله باید رخ دهد، باید تأیید شود، باید در یک بلوک ذخیره شود و در نهایت باید یک “هش” به آن بلوک اختصاص داده شود.

هنگامی که یک بلوک جدید به بلاک‌چین اضافه می‌شود، در معرض دید همگان قرار می‌گیرد و به صورت عمومی در دسترس است. اگر نگاهی به بلاک‌چین بیت‌کوین بیاندازید، خواهید دید که شما به داده‌های تراکنش، همراه با اطلاعات در مورد زمان، مکان و کسی که بلوک را به بلاک‌چین اضافه کرده، دسترسی دارید.

امنیت بلاک‌چین در چیست؟

فناوری بلاک‌چین با چندین روش حافظ مسائل امنیتی است. اول اینکه بلوک‌های جدید همیشه به صورت خطی و با زمان‌بندی ذخیره می‌شوند. به عبارت دیگر آنها همیشه به انتهای بلاک‌چین اضافه می‌شوند. به عنوان مثال اگر نگاهی به بلاک‌چین رمزارز بیت‌کوین بیاندازید، می‌بینید که هر بلوک موقعیتی را در زنجیره دارد به نام “هِیت” به معنی ارتفاع. پس از اینکه یک بلوک به انتهای بلاک‌چین اضافه شد، به عقب برگشتن و تغییر محتویات بلوک بسیار دشوار است، چرا که هر بلوک حاوی “هش” مخصوص خود همراه با “هش” بلوک قبل از خود است.

کدهای “هش” توسط یک تابع ریاضی ایجاد می‌شوند که اطلاعات دیجیتال را به یک رشته از اعداد و حروف تبدیل می‌کند. اگر اطلاعات بلوک به هر نحوی ویرایش شود، کد “هش” نیز تغییر می‌کند.

به همین دلیل است که بلاک‌چین امنیت بالایی دارد. بنابراین اگر یک هکر بخواهد یکی از تراکنش‌ها در یکی از بلوک‌ها را دستکاری کند مجبور خواهد بود تمام بلوک‌های بعد از آن را نیز دستکاری کند و برای این کار باید ابتدا کدهای هش هر بلوک را پیدا کند که چیزی در حد غیرممکن است.

برای حل مسئله اعتماد، شبکه‌های بلاک‌چین مسائل ریاضی را برای رایانه‌هایی که می‌خواهند به شبکه بپیوندند و بلوک به آن اضافه کنند، طراحی می‌کند. این مسائل که “مدل‌های اجماع” نامیده می‌شوند از کاربران می‌خواهند که خود را قبل از اینکه بتوانند به شبکه بلاک‌چین بپیوندند، اثبات کنند. یکی از رایج‌ترین نمونه‌های آن “اثبات کارکرد”(proof of work) نامیده می‌شود که توسط بیت‌کوین به خدمت گرفته شده است.

“اثبات کارکرد” حمله هکرها را غیرممکن نمی‌کند، اما این کار را تا حدودی بی‌فایده می‌کند. اگر یک هکر بخواهد به بلاک‌چین حمله کند، باید مسائل پیچیده محاسباتی ریاضی را حل کند که شانس وی تنها ۱ در ۵.۸ تریلیون است.

شفافیت

با اینکه اطلاعات شخصی در بلاک‌چین خصوصی و محرمانه است، این فناوری تقریباً همیشه “منبع باز “(open source) است.

معایب بلاک‌چین

در حالی که پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای برای بلاک‌چین وجود دارد، این فناوری با چالش‌های مهمی نیز روبروست. موانع برای استفاده از فناوری بلاک‌چین فقط فنی نیستند. چالش‌های اصلی، سیاسی و نظارتی هستند. زیرا هزینه زیادی برای طراحی نرم‌افزارهای مناسب و برنامه نویسی متناسب با این فناوری نیاز است و نظام مالی و زیرساخت‌های کشورها برای استفاده از این فناوری باید دگرگون شود.

اگرچه بلاک‌چین می‌تواند در هزینه کاربران صرفه‌جویی کند، اما این فناوری تا رایگان شدن راه زیادی دارد. برای مثال، سیستم “اثبات کارکرد” که بیت‌کوین برای تأیید اعتبار تراکنش‌ها از آن استفاده می‌کند، مقدار زیادی انرژی و توان محاسباتی را مصرف می‌کند. مثلاً قدرتی که میلیون‌ها رایانه در شبکه بیت‌کوین مصرف می‌کنند نزدیک به مصرف انرژی کشور دانمارک در یک سال است.

با توجه به مطالعات اخیر شرکت تحقیقاتی “الایت فیکسچرز”(Elite Fixtures)، هزینه استخراج یک بیت‌کوین با توجه به مناطق مختلف جهان، بین ۵۳۱ دلار تا ۲۶ هزار و ۱۷۰ دلار است که همانطور که می‌بینید به طور چشمگیری متفاوت است و موجب می‌شود در برخی نقاط دنیا از ارزان بودن برق سوءاستفاده شود. این هزینه در ایالات متحده نزدیک به ۴۷۵۸ دلار است.

انتهای پیام



Source link


زمینه بهینه سازی موتور جستجو است که همیشه در حال تغییر است. چه کار می کند یک سال برای SEO کار ممکن است سال آینده در تمام, و اگر آن را ممکن است قابل ملاحظه ای کمتر موثر است. که's چرا از آن بسیار مهم به طور مستمر ارزیابی فعلی خود را تاکتیک در جستجوگرها برای دیدن آنچه که باقی می ماند معتبر و موثر و کارآمد است. با توجه به این سوال این است که اگر ساختمان پیوند رسما به عنوان مهم ترین عامل در رتبه بندی بسیار در موتورهای جستجو.

ساخت لینک برای رتبه صفحه

رتبه صفحه رسمی مدت برای شهرت و اعتبار است که وب سایت خود را دریافت از گوگل الگوریتم. سایر موتورهای جستجوی عمده مانند بینگ و یاهو! مشابه رتبه بندی روش اگر چه نه به عنوان برجسته یا جا به عنوان رتبه صفحه از گوگل است.

وب سایت شما's رتبه صفحه است که به طور کامل برگرفته از کمیت و کیفیت لینک های ورودی که منجر به صفحات وب خود را. بالاتر سایت شما's رتبه صفحه بالاتر شما خواهد شد به طور کلی به نظر می رسد در نتایج نمایش داده. بنابراین پیوند ساختمان تبدیل به یکی از داغترین موضوعات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو بیش از چند سال گذشته.

تمام ساختمان پیوند است برابر نیست

در حالی که ساختمان پیوند است که یک استراتژی بزرگ برای افزایش سایت شما's شهرت و در نتیجه جایگاه خود را در موتورهای جستجو آن را باید به ذکر است که تمام لینک ها با هم برابر هستند. این تکنیک های کلاه سیاه از مزارع دیگر برگزاری هر وزن و حتی محاکمه و درست تبادل لینک است که بسیاری از وب سایت در شرکت شده اند بی ارزش.

علاوه بر این تکنیک های مانند وبلاگ اظهار نظر و فروم ارسال دیگر نقش زیادی در وب سایت شما's رتبه صفحه. بهترین لینک های که شما می توانید برای دریافت خود را به وب سایت های ناخواسته یکی از راه های پیوند بسیار از سایت های معتبر داخل صنعت شما و یا تو رفتگی در دیوار.

استراتژی های چندگانه هنوز هم ضروری

اگر چه ساختمان پیوند به عنوان یکی از ضروری ترین عوامل برای جستجوگرها آن است که نه تنها عامل است که دارای هر وزن. کلمه کلیدی موثر ورود به سن و آرایش خود را به دامنه وب سایت خود را's ساختار لینک های داخلی و بیشتر از همه هنوز هم مهم است در نظر چگونه به شدت رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو.

بنابراین آن's بسیار مهم است که شما همچنان به ترکیب بسیاری از استراتژی های مختلف برای تولید بهترین نتایج. علاوه بر این هرگز فراموش نکنید که تمام لینک های ایجاد شده هستند به همان اندازه و کیفیت لینک های ورودی بی نهایت خواهد شد موثر تر از درجه پایین و یا کلاه سیاه لینک کلیک کنید.



Source by Muhammad Nauman



در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و حضور فعالانه و فداکارانه پرستاران برای مداوای مبتلایان به کرونا، مباحثی پیرامون اسطوره بودن این گروه مطرح شد. با این وجود یک جامعه‌شناس فرهنگی این اسطوره‌سازی را یک کنش عاطفی دانسته و معتقد است: مردم از پرستارها تشکر و تقدیر می‌کنند اما سیاستمداران برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود دست به اسطوره‌سازی می‌زنند.

کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است اما پرستاران و تعدادی از پزشکان به دلیل ماهیت شغل‌شان، موقیعت متفاوتی با بقیه دارند. آنها نقش پررنگی در خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا دارند. برای همین هم در روزهای اخیر گروه‌های مختلف جامعه در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها، زبان به تحسین و تقدیر از پرستاران گشودند.

در هفته‌های اخیر شرایط مقابله با کرونا به یک موقعیت جنگی تشبیه شد که پرستاران نیروهای خط مقدم این جنگ را تشکیل می‌دهند. در این راستا از پرستاران با عناوینی چون مدافع، مجاهد و قهرمان یاد شد که از فعالیت‌های ایثارگرانه آنها در درمان بیماران حکایت داشت. به زبان ساده در روزهای اخیر تلاش شد پرستاران به عنوان اسطوره معرفی شوند.

گرچه عملکرد مسئولانه و متعهدانه پرستاران و برخی پزشکان در این مدت غیر قابل کتمان بوده اما از آنجا که تلاش برای اسطوره‌سازی در ایران به یک پدیده پرتکرار تبدیل شده است، به نظر ضروری می‌رسد که از منظر جامعه‌شناسی به این مقوله بپردازیم و توجه خاص و گاه اغراق شده به برخی مشاغل و اصناف را مورد تدقیق قرار دهیم.

حسین حجت‌پناه -جامعه‌شناس فرهنگی- ضمن تفکیک تقدیر از اسطوره‌سازی به این نکته اشاره می‌کند که در ماجرای کرونا، با دو نوع تشکر از پرستاران مواجه بودیم. یک نوع تقدیر و تشکر مردم از پرستاران و دیگری تقدیر حاکمیت از پرستاران که در دومی تلاش برای اسطوره‌سازی و قهرمان‌سازی بسیار پررنگ است.

این پژوهشگر حوزه جامعه‌شناسی تأکید می‌کند که تقدیر از پرستاران از پایین به بالا صورت گرفت، یعنی مردم از طریق فضای مجازی شروع‌کننده این تقدیرها بودند سپس حاکمیت و صاحبان قدرت از طریق رسانه ملی با این حرکت همنوا شدند و الا رسانه ملی در ابتدا سعی داشت صورت مسئله کرونا را پاک کند. یادمان نرفته که در روزهای ابتدایی انتشار اخبار شیوع ویروس کرونا در ایران، اینها از تعابیر شایعه کرونا یا شَبَح کرونا استفاده می‌کردند و بعد از مدتی کوتاه که ویروس کرونا گسترش یافت؛ رسانه ملی سعی کرد خود را همراه با شرایط نشان دهد.

همین تناقض در رفتار شرایطی باعث شد رسانه ملی که در پی توجیه دیر پیوستن خود به موضوع کرونا باشد برای همین هم سعی کرد از طریق تعابیر حماسی به گونه‌ای خطاها و نواقص خود را از نظرها پاک و وحدتی را بین خود و مخاطبانش ایجاد کند.

بنابراین باید حواسمان باشد که اسطوره‌سازی از پرستاران و تشبیه بیمارستان‌ها به جبهه‌های جنگ و شهادت و …، کار مردم نبوده، بلکه کار رسانه ملی و صاحبان قدرت بود. مردم از پرستاران تقدیر کردند. بنابراین روایت مردم و قدرت از یک بحران متفاوت است که آسیب آن ندیدن واقعیت‌ها توسط اهالی قدرت و سیاست است و در نتیجه ایجاد انحراف بیشتر در نوع مواجهه با بحران. ادامه این شرایط باعث می‌شود که مدام با اسطوره‌سازی‌ها، واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهیم.

اسطوره‌سازی از پرستاران؛ سرپوشی بر ناکارآمدی سیاسیون

حجت‌پناه در ادامه ضمن بیان این نکته که حماسه‌سازی، سرپوشی بر ندانم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌های سیاسیون است، می‌گوید: اینکه بعضا دولتمردان بحران ناشی از ویروس کرونا را با جنگ‌های ایران و عراق مقایسه می‌کنند، انگار بیشتر با این هدف است که موضوع را به توطئه خارجی ربط دهند و به‌گونه‌ای رفع مسئولیت کنند. اینجاست که مفهوم توهم توطئه مطرح می‌شود، بدین معنا که توطئه خارجی را مقدم بر نارسایی‌ها و ناکامی‌های داخلی بدانیم. زمانی که مسوولانی نتوانند مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، با نگاه توهم توطئه سعی می‌کنند پای یک عامل خارجی را به میان بکشند که در مقوله کرونا هم شاهد این رفتار بودیم.

این جامعه‌شناس تأکید می‌کند که احتمالا بعد از کرونا هم سر موضوع دیگری اسطوره‌سازی اتفاق بیفتد اما از آنجا که این اسطوره‌سازی‌ها بر اساس کنش‌های عقلانی نیست و بر کنش‌های عاطفی و سنتی تکیه دارد، امتداد نخواهد داشت و در کوتاه مدت فراموش می‌شود اما آسیب بزرگ آن، ندیدن واقعیت‌های جامعه از سوی قدرتمندان و سیاسیون است.

وی در بخش پایانی گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت داشتن نگاهی همه‌جانبه به بحران کرونا و خدمات پرستاران و پزشکان بیان می‌کند که تقدیر و تشکر از پرستاران اقدام مثبتی است اما نباید باعث غفلت ما از واقعیت‌ها بشود. پرستاران و پزشکانی داریم که عاشقانه، صادقانه و با ایثار و فداکاری خدمت می‌کنند و در این راه حتی جان عزیزشان از دست می‌رود. قطعاً پرستاران و پزشکان کشور ما در شرایط موجود با فداکاری بیشتری نسبت به هم‌صنفان خود در برخی کشورهای دیگر در حال خدمت هستند، چون با وجود کمبود امکانات ناچیز، همچنان به کار خود ادامه می‌دهند اما قابل کتمان نیست که در همین دوره بحران کرونا برخی پزشکان از ترس بیماری و ویروس، مطب خود را تعطیل کرده و دست از معاینه و درمان مردم کشیدند و حتی برخی از آنها شهر محل خدمت و سکونت خود را ترک کردند.

 تعدادی از پرستاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران با وجود کمبود شدید امکانات و لوازم بهداشتی همچنان در حال خدمت‌رسانی و مداوی بیماران هستند. برخی از آنها بیش از ساعات موظفی سر کار هستند و روزهای بسیاری است که از خانواده دورند و قطعا این گروه نیاز دارند که مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند اما فراموش نکنیم که تعدادی از بیمارستان‌ها و پرستاران در دسترسی به ماسک و دستکش و … همچنان دچار محدودیت هستند و همین موضوع خطر ابتلا به کرونا را برای آنها که خط مقدم مبارزه با کرونا می‌نامیم، بالاتر می‌برد. ضمن اینکه بهتر است علاوه بر تشکرهای کلامی و تقدیرهای معنوی، خدمات آنها به لحاظ مالی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام



Source link


آن's آسان به نقطه یک تازه کار در جستجوگرها و در مورد لینک های انجمن را ساخت. به عنوان آسان به عنوان لکه بینی یک عروس, در راه به کلیسا. این مردم هستند که می خواهند برای رسیدن به بهینه سازی موتور جستجو صنعت اما تنها نیمی از دانش – در صورتی که.

داستان معمولا می رود که فرد X از خواب بیدار یک روز صبح و تصمیم می گیرد برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO. گشت و گذار در اینترنت نشان می دهد چند نکته که به نظر می رسد مشابه – SEO مردم فراموش ساختمان لینک برای مشتریان خود و انجمن ها به یک محل عالی برای انجام این کار است. پس از آن است که یکی دیگر از “بهینه سازی موتور جستجو گورو” متولد شده است.

یک دستمالی کردن در اطراف برای پیدا کردن اولین مشتری و سپس آن را's off به انجمن ها برای یک زندگی روزمره پیوند ساختمان است. چند ماه پایین خط هیچ چیز کار می کند و آنها تعجب که چرا. مشتری خود را است تعجب که چرا آنها همیشه جدا با پول نقد.

بنابراین چه چیزی می رود اشتباه است ؟

چگونه لینک انجمن کار ساختمان

اول اصول اولیه. خزنده موتور جستجو مانند صفحات با تعداد زیادی از محتوای اصلی است که به دنبال یک موضوع خاص به دلیل آنها می توان به وضوح نمایه با اعتماد به نفس. مطالب خوبی نیز جذب طبیعی و لینک از دیگران, که پس از آن رتبه صفحه و حتی بالاتر.

یک مکالمه خوب می تواند به افزایش به بالای نتایج جستجو است که به معنی هر لینک در صفحه را نیز حمل مقدار زیادی از وزن. این چیزی است که جذب ساخت لینک در انجمن ها.

موتور جستجو optimisers هستند یا تلاش برای دریافت یک لینک به نظر خود و یا با استفاده از یک ', امضا,' – یک خط کوتاه نمایش داده می شود پس از هر نظر آنها را و جایی که آنها مجاز به جای لینک کلیک کنید – معمولا بین دو و چهار.

چگونه به انجام فروم ساختمان پیوند به درستی

در اینجا چیزی است که برای جلوگیری از:

محتوای کوتاه – اگر شما یک پاسخ در فروم شما کمک نمی کند به یک متن غنی صفحه با محتوای اصلی و این چیزی است که موتورهای جستجو ، یک مثال کلاسیک من هر روز فروم سوال “من می خواهم به یک متخصص SEO هر راهنمایی?” است که به دنبال یک پاسخ “شما نیاز به انجام پیوند ساختمان ها خوب هستند”. پاسخ کوتاه مثل این برنده't راهنما صفحه: رسیدن به یک رتبه بندی قوی در آینده به دلیل کمی وجود دارد که محتوای اصلی تا لینک از آن خواهد شد کمی از ارزش.

محتوای تکراری – به منظور دریافت یک لینک در بسیاری از جستجوگرها تازه کار نقل قول خواهد شد نظر دیگری در آن wholeety و سپس می گویند چیزی شبیه “من کاملا با این موافقم”. با انجام این کار آنها ایجاد محتوای تکراری بر روی صفحه (که خزنده don't) و بنابراین ارزش لینک خود را به هر حال.

غیر مضمون لینک – لینک در امضا باید مربوط به موضوع بحث است. اگر این فروم موضوع در مورد بهینه سازی موتور جستجو و لینک در امضای شما هستند به صورت “آدامس چکمه” و “آلی آب میوه” شما در یک جاده به هیچ جا. نه تنها شما لینک کلیک کنید برای رفتن به تخفیف شما نیز تنزل ارزش بالقوه قدرت صفحه.

چگونه خزنده موتور جستجو به عنوان خوانده شده انجمن صفحه

اجازه دهید's قرار داده است که در مجموع به درک چگونه فقیر فروم ساختمان پیوند با شکست مواجه شد. حالا تصور کنید که یک خزنده موتور جستجو و یا ربات های آینده به جستجوگرها صفحه انجمن. در اینجا این است که چگونه آن فکر می کند:

  • آه! دوست داشتنی صفحه ای در مورد بهینه سازی موتور جستجو
  • Hmm. نه خیلی متن اما من قطعا درک موضوع
  • آه! یک لینک به “آدامس چکمه” و یکی از “میوه های آلی آب”. که's ربطی به مکالمه – به نظر می رسد کمی spammy به من'll چشم پوشی از آن لینک کلیک کنید اما من'm در حال حاضر نیز مشکوک در مورد این صفحه
  • چه's این ؟ برخی از مطالب تکراری? I'm بسیار مشکوک در حال حاضر
  • خوب من'll قرار داده و این را در شاخص در موقعیت 40,000,000 برای جستجوی عبارت “SEO”

در خلاصه فروم ساختمان پیوند می تواند حمل وزن بزرگ در بهینه سازی موتور جستجو, اما نه زمانی که آن را's انجام شده توسط یک تازه کار.



Source by Tim H. Hill



خودروهای پرنده، از فناوری‌هایی هستند که می‌توانند به تحول بزرگی در حوزه حمل و نقل منجر شوند و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی تصمیم گرفته‌اند تا در مسیر ابداع و پیشرفت این خودروها قدم بردارند.

به گزارش ایسنا، شاید رفت و آمد در آسمان، به زودی برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و مشهور جهان، در حال حاضر ماهرترین مهندسان را گردهم آورده‌اند تا رویای ساخت خودروهای پرنده را به واقعیت نزدیک کنند. شمار قابل‌توجه کشورهایی که به استفاده از این فناوری تمایل دارند، سازندگان را بر آن واداشته تا اتحادی را برای ساخت خودروهای پرنده شکل دهند. 

به رغم تلاش‌های پیوسته شرکت‌های خودروسازی در این زمینه، در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که خودروهای پرنده، کاملا آماده استفاده هستند. هنوز هیچ شرکتی، کاملا از این خودروها پشتیبانی نمی‌کند و باید قوانینی برای مدیریت استفاده از آنها وضع شود.

“سباستین تران”(Sebastian Thrun)، بنیانگذار گروه پروژه فناوری خودران گوگل و مدیرعامل استارتاپ موسوم به “کیتی هاوک”(Kitty Hawk) که در حوزه تولید وسایل نقلیه پرنده فعالیت دارد، در مصاحبه‌ای گفت که باور دارد موفقیت وسایل نقلیه خودران هوایی، زودتر از پیشرفت وسایل نقلیه خودران زمینی صورت خواهد گرفت.

تران در این باره گفت: من باور دارم که می‌توانیم پیش از آغاز کار با خودروهای خودران روی زمین، کار با وسایل نقلیه خودران هوایی را آغاز کنیم.

وی افزود: اگر استفاده از وسایل نقلیه هوایی گسترش یابد، دیگر نگرانی برخورد با عابران پیاده، کودکان، دوچرخه‌ها و خودروها وجود نخواهد داشت زیرا وسایل نقلیه هوایی، از بالای ساختمان‌ها و درختان حرکت می‌کنند.

گسترش استفاده از وسایل نقلیه هوایی می‌تواند امکان برقراری ارتباط با خانه‌هایی که در نواحی دورافتاده قرار گرفته‌اند و تنها راه ارتباطی آنها یک جاده است را نیز برقرار کند. وسایل نقلیه هوایی با حرکت در آسمان، میزان مصرف انرژی و هزینه‌های آن را نیز کاهش خواهند داد.

در سالی که گذشت، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و خودروسازی، به طراحی و ابداع خودروهای پرنده پرداختند که برخی از آنها را در این گزارش معرفی و بررسی می‌کنیم.
 

خوروی پرنده بدون سرنشین هیدروژنی

شرکت آمریکایی “الاکایتکنولوژیز”(Alaka’i Technologies)، یک خودروی پرنده بدون سرنشین ابداع کرده که مبتنی برسوخت هیدروژن است وظاهر آن، مفهومی بین یک هلی‌کوپتر و یک خودروی شاسی‌بلند را به نمایش می‌گذارد.
این خودروی پرنده موسوم به “اسکای”(Skai)، شش چرخانه یا روتور روی سقف خود و پنج صندلی دارد و می‌تواند به صورت عمودی فرود بیاید.

به گفته شرکت سازنده، از این خودروی پرنده می‌توان برای بارگیری و یا به عنوان آمبولانس و تاکسی استفاده کرد.

اسکای می‌تواند در هر پرواز، مسافت ۳۰۰ کیلومتر را با سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت طی کند و به حمل تجهیزات مورد نیاز تا وزن ۴۵۴ کیلوگرم بپردازد. این خودروی پرنده به دلیل استفاده از سلول‌های سوخت هیدروژن، وزن کمتری نسبت به همتایان خود دارد و می‌تواند مسافت بیشتری را طی کند.

ایده ساخت خودروهای پرنده مبتنی بر هیدروژن، مورد نظر بسیاری از شرکت‌های مشهور مانند “بوئینگ” و “ایرباس” نیز قرار دارد.

تاکسی پرنده ایرباس

شرکت هواپیماسازی “ایرباس”(Airbus) در سال گذشته، به آزمایش تاکسی پرنده خود پرداخت که می‌تواند به صورت عمودی از زمین بلند شود و پیش از فرود آمدن نیز تا ۱۰۰ مایل بر ساعت سرعت بگیرد.

به گفته ایرباس، این تاکسی پرنده موسوم به “واهانا”(Vahana) از زمان آغاز برنامه‌های آزمایشی، موفق شده تمام انتظارات شرکت را برآورده کند.

از آنجا که این تاکسی پرنده می‌تواند به صورت عمودی از زمین بلند شود و پرواز کند، نیازی به باند پرواز ندارد.

هدف ایرباس از آغاز پروژه ساخت واهانا، ایجاد شبکه‌ای از پهپادهای خودران مسافربری است که می‌توانند یک نسخه پروازی از خودروهای خودران شرکت “ویمو”(Waymo) باشند.

این تاکسی پرنده فقط ظرفیت یک نفر را دارد و برای سفرهای چندنفره طراحی نشده است.

کوچکترین خودروی پرنده جهان

در سالی که گذشت، یک استارتاپ ژاپنی موسوم به “اسکای‌درایو”(SkyDrive)، از نخستین نمونه یک خودروی پرنده رونمایی کرد و آزمایش پرواز آن را نیز با کمک یک خلبان انسان انجام داد. این استارتاپ امیدوار است که بتواند خودروی پرنده خود را تا سال ۲۰۲۳ برای فروش محدود و تا سال ۲۰۲۶ برای تولید انبوه آماده کند. “اسکای‌درایو” قصد دارد با ارائه این خودروی پرنده که کوچکترین خودروی پرنده جهان است، به کاهش ترافیک خیابان‌ها به خصوص در شهرهای شلوغ کمک کند.

تاکسی پرنده هیوندای و اوبر

در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۰ از تاکسی پرنده‌ای رونمایی شد که حاصل همکاری دو شرکت “هیوندای” و “اوبر” است. این تاکسی پرنده تمام الکتریک می‌تواند به صورت عمودی از روی زمین بلند شود و فرود بیاید و تا چهار مسافر را با خود حمل کند. نخستین نمونه این تاکسی پرنده، فعلا با یک خلبان به نمایش درآمده اما نهایتا قرار است یک وسیله نقلیه خودران باشد. 

این تاکسی پرنده مانند تاکسی‌های اوبر، به سرویس پشتیبانی وسایل نقلیه خودران متصل خواهد شد. اوبر و هیوندای باور دارند که این تاکسی پرنده می‌تواند به تحول در صنعت حمل و نقل کمک کند.

خودروی پرنده پورشه و بوئینگ

شرکت‌های بزرگ “پورشه” و “بوئینگ” تصمیم گرفته‌اند طی یک پروژه مشترک، طرحی مفهومی و سپس یک نمونه ابتدایی از یک خودروی پرنده را ارائه دهند. هدف از این پروژه، ارائه یک خودروی الکتریکی است که قادر به برخاستن و فرود عمودی باشد. این دو شرکت قصد دارند تا با این خودروی پرنده، به توسعه حمل و نقل شهری کمک کنند و یک سیستم حمل و نقل ایمن را با برترین برندهای خودروی جهان ارائه دهند. این پروژه، بخشی از رقابت‌های سنگین میان بوئینگ و رقیب همیشگی آن یعنی شرکت “ایرباس”(Airbus)  به شمار می‌رود.

انتهای پیام



Source link


ساختمان, کیفیت, لینک, مهم, موتور جستجو, بهینه سازی استراتژی است که کمک می کند تا به ترویج شرکت's وب سایت و افزایش رتبه بندی خود را در نتایج موتورهای جستجو صفحه. اما روش مناسب باید مورد استفاده قرار گیرد به منظور آن را به مثمر ثمر خواهد بود در غیر این صورت سایت کسب و کار می شود جریمه توسط گوگل, بینگ (و دیگر موتورهای جستجو) که اثرات منفی خود را در رتبه بندی موتور جستجو نتایج.

متعددی وجود دارد که کیفیت ساخت لینک تاکتیک است که هر کسی می تواند اتخاذ منظور رسیدن به نتایج جستجوگرها بهتر.

برخی از ضروری ترین به شرح زیر است:

ایجاد Infographics تصاویر

Infographics را تبدیل به محبوب ترین راه برای آموزش مشتریان خود و خوانندگان. آنها در حال گرفتن توجه و جالب و همچنین حیاتی برای جستجوگرها. بسیاری از مردم عشق به اشتراک گذاری جدید و جالب, infographics, و اگر خود را infographic تصویر های جذاب و جذاب از آن خواهد شد به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از مصرف کنندگان بالقوه منجر به بازگشت لینک کلیک کنید هر زمان خود را infographic تصویر به نظر می رسد در هر وب سایت است.

معتبر لینک های خروجی

هنگامی که آماده سازی محتوای با کیفیت بالا برای سایت کسب و کار حیاتی است برای اضافه کردن لینک های خروجی به مقاله خود را. گوگل و دیگر موتورهای جستجو تشخیص همه این لینک کلیک کنید و به رسمیت می شناسد خود را به سایت شرکت درآمده است.

در هنگام نوشتن محتوای با کیفیت بالا برای پست های وبلاگ خود را به شما خواهد شد بدون شک باید انجام تحقیق از منابع مختلف. اگر این مورد است, سپس مرجع تمام منابع آن و همچنین ارائه یک لینک به آن منبع. همیشه حمایت خود را از نوشتن با حقایق و شامل منابع که پشتیبانی که ادعا می کنند. همچنین به یاد داشته باشید به لینک وب سایت های معتبر; این کمک می کند تا به ساخت تا اعتبار خود را و بازگشت تا خود را ادعا می کند.

آن's ضروری است که شما با مراجعه به طیف گسترده ای از منابع در دسترس برای جلوگیری از هرزه نگاره ، Don't لینک به تنها یک منبع دیگری سایت کسب و کار شما ممکن است یک ضربه پنالتی را از گوگل.

با کیفیت بالا و لینک ساختمان

روش دیگری که پشتیبانی خواهد کرد برای بهبود نتایج خود را در جستجوگرها است به تمرکز بر روی با کیفیت بالا و لینک. پیوند ساختمان بسیار مهم است به اعتبار کسب و کار خود و وب سایت, بنابراین داشتن به عنوان بسیاری از با کیفیت بالا و لینک یک روش بهینه سازی موتور جستجو. جلوگیری از ساختن لینک با هر سایت; همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند وقتی که می آید به ساختمان با کیفیت بالا و لینک.

محتوای با کیفیت

در نهایت تمرکز بر روی کیفیت محتوا نوشتن که دارای پتانسیل است که به ویروسی. مردم همیشه می خواهند برای به اشتراک گذاشتن و ارسال محتوای با کیفیت بالا در وب سایت خود را. بنابراین حفظ کیفیت بالا و استاندارد در حالی که آماده سازی محتوا.

دنبال لینک ساختمان تاکتیک های ذکر شده در بالا برای بدست آوردن بهترین نتایج جستجوگرها.



Source by Ankur Purohit


نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد بابونه، زنجبیل و ویتامین B۶ هر سه در کاهش علائم تهوع و استفراغ ناشی از بارداری موثر هستند.

به گزارش ایسنا، با این که حاملگی یکی از طبیعی ترین روند های فیزیولوژیک بوده و به عنوان یک حادثه شادی بخش از بعد اجتماعی و شخصی تلقی می شود، اما یک دوره آسیب پذیر در زندگی زنان نیز است. تهوع و استفراغ، شایع‌ترین علامت ناراحت کننده دوران بارداری بوده که بیش از نیمی از زنان باردار آن را تجربه می کنند. پژوهشگران در پژوهشی با عنوان “مقایسه تاثیر بابونه، زنجبیل و ویتامین B۶ بر درمان تهوع و استفراغ بارداری” این موضوع را بررسی کرده اند.

در این پژوهش که توسط دکتر حمیده پاک نیت، استادیار گروه زنان و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر محمدرضا معمار زاده، دکترای شیمی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی یک شرکت داروسازی، دکتر نضال آژ، استادیار گروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، مریم مافی، کارشناس ارشد آمار زیستی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و فاطمه رنجکش، مربی گروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شده، آمده است:« این مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی سازی شده سه سو کور(بدین صورت که محقق، بیمار و تفسیر کننده داده ها از نوع داروی مصرفی تا انتهای مطالعه اطلاعی نداشتند و پس از مشخص شدن نتایج رمز گشایی کد ها انجام شد) بود.»

در این مقاله آمده است:« این مطالعه، در سال ۹۶-۱۳۹۵ بر روی زنان باردار مبتلا به تهوع و استفراغ بارداری مراجعه کننده به مراکز سلامت شهری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد. نمونه گیری در یک دوره ۱۱ ماهه از بین زنان مراجعه کننده به روش نمونه گیری در دسترس و براساس معیارهای ورود انجام شد.»

براساس آن چه در این پژوهش آمده، در این ۱۱ ماه، ۲۴۱ بیمار مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ۱۰۵ بیمار جهت شرکت در مطالعه رضایت دادند و به طور تصادفی به سه گروه درمانی یک و دو و سه تخصیص یافتند. با توجه به این که همه ی نمونه ها در یک زمان در دسترس نبودند، جهت تخصیص تصادفی از روش بلوک شش تایی استفاده شد و نمونه گیری تا زمانی که حجم نمونه مورد نظر حاصل شود، ادامه یافت. در نهایت، به دلیل ریزش برخی نمونه ها در حین مطالعه، اطلاعات ۹۶ بیمار(۳۲ نفر در گروه درمانی ۱، ۳۳ نفر در گروه درمانی۲ و ۳۱ نفر در گروه درمانی ۳) آنالیز شدند.

نویسندگان این مقاله می گویند:« ابزار گردآوری داده ها در این مطالعه، شامل شاخص استاندارد رودز بود. شاخص رودز برای بررسی سه علامت فیزیکی تهوع، استفراغ و اوغ زدن شامل اپیزودهای تهوع، طول مدت تهوع و تعداد دفعات استفراغ و اوغ زدن است.»

براساس آن چه در این مقاله آمده، ابتدا از تمام شرکت کنندگان در مطالعه شاخص های استاندارد رودز گرفته شد. در این مطالعه گروه های مداخله، علاوه بر دریافت مراقبت های معمول دوران بارداری هر کدام ۱۲ عدد کپسول دریافت کردند که می بایست روزانه ۳ کپسول مصرف می کردند. در صورت استفراغ تا نیم ساعت پس از مصرف کپسول، دوز دارو مجدد تکرار می شد.

پاک نیت و همکارانش می گویند:« داروها شامل زنجبیل ۵۰۰ میلی گرم ( تهیه شده از پودر ریشه گیاه)، ویتامین B۶ ۲۰ میلی گرم و بابونه ۵۰۰ میلی گرم ( تهیه شده از گل گیاه بابونه آلمانی) توسط یک شرکت داروسازی و در آزمایشگاه فارماکولوژی در پوشش های کپسولی مشابه (رنگ و شکل ظاهری) بسته بندی و کدگذاری شده بود و کدهای داده شده تا پایان آنالیز نزد مسئول آزمایشگاه باقی ماند. بدین ترتیب، بیمار، پژوهشگر و آمارگر از نوع داروی مصرفی بی اطلاع بودند.»

محققان در پایان پس از بررسی ها به این نتیجه رسیدند که کپسول های خوراکی بابونه، زنجبیل و ویتامین B۶ هر سه در کاهش علائم تهوع و استفراغ ناشی از بارداری موثر هستند و برتری بین سه دارو وجود ندارد.

این پژوهش در هشتمین شماره ی بیست و یکمین دوره ی مجله زنان مامایی و نازایی ایران منتشر شده است.

انتهای پیام



Source link


برخی از کسب و کار تمایل به تمرکز بر روی بازاریابی وب سایت برای بدست آوردن مشتریان جدید با وجود مقدار قریب به اتفاق از شواهد نشان می دهد که مصرف کنندگان به دنبال این کسب و کار در وب است. نوکر یک مثال عالی از یک صنعت که تمایل به تخفیف اهمیت استفاده از وب سایت خود را برای پیدا کردن مشتریان جدید است.

یکی از بهترین چیزهایی است که یک نوکر می توانید به طور قابل توجهی بهبود شانس خود را از بودن در بر داشت از موتورهای جستجو و امکان استفاده از این واقعیت است که تعداد بسیار کمی از دیگر نوکر خدمات وب زرنگ و دانا در بازار خود است و برای ایجاد لینک به وب سایت خود را. ایجاد لینک به وب سایت خود را نه تنها ترافیک را به طور مستقیم به سایت از وب سایت های که لینک دادن به آنها را نیز افزایش خواهد یافت و محبوبیت خود را و آنها را به یک دست انداز در شانس آنها را در آینده در یک موتور جستجو برای کسی که جستجو برای یک نوکر در منطقه محلی خود را با یک موتور جستجو است.

به عنوان یک سرمایه گذار املاک و مستغلات است که اجرا می شود صدها نوع متفاوت از املاک و مستغلات وب سایت های مرتبط با من این فرصت را به هر دو کمک به سرمایه گذاران بازدید از وب سایت ها و کمک به نوکر است که می خواهد برای افزایش قرار گرفتن در معرض و لینک ها در وب است.

به عنوان یک نوکر به دنبال افزایش وب سایت ها به شما لینک شما باید در نظر پیدا کردن دیگر مرتبط با املاک و مستغلات وب سایت مانند معدن که در حال حاضر به صورت مستقیم تبادل لینک با شما و یا لینک به طور مستقیم به شما بدون لینک برگشت. برای کمک به شما فکر کردن در حق نوع از کسب و کار اجازه دهید من نام چند که شما می خواهید به دنبال: عوامل املاک و مستغلات و املاک و مستغلات کارگزاری وب سایت املاک ملک مدیر وب سایت املاک و مستغلات سرمایه گذار وب سایت وام دهندگان و وام مسکن کارگزار وب سایت.

فکر می کنم در مورد افرادی است که مراجعه کننده به کسب و کار شما در گذشته است. آیا شما یک دوست در بام کسب و کار است که انجام نمی دهد به طور کلی نوکر نوع کار می کند ؟ از او بخواهید اگر او خواهد شد و لینک شما در وب سایت خود را و شما می توانید لینک به او از مال شما.

یکی دیگر از استراتژی است که نوکر اغلب نادیده می گیرند این است که با قرار دادن کوچک تبلیغات در وب سایت های مانند CraigsList در. اینها یک طرفه لینک به وب سایت خود را و اگر چه وجود دارد در حال بحث بر اثربخشی این نوع از لینک ها در ایجاد محبوبیت لینک شما باید با تبلیغ سمت راست قادر به تولید ترافیک مستقیم از آنها در حداقل است.

در نتیجه نوکر خدمات باید تمرکز برخی از زمان در پیدا کردن محلی و وب سایت های مرتبط به لینک آنها را برای افزایش کسب و کار خود را با هدایت ترافیک از کسانی که وب سایت و همچنین به طور قابل توجهی بهبود شانس خود را از آینده برای موتور جستجو و جستجو برای یک نوکر در منطقه شما.



Source by James Orr


احتمالاً آدرس را اشتباه تایپ کرده‌اید. شما به طور خودکار به صفحهٔ اول هدایت خواهید شد. برای دسترسی سریع‌تر بر روی خانه یا جستجو کلیک کنید.



Source link