اشتباه 1 – غفلت در صفحه بهینه سازی:
من فکر می کنم بیشتر مردم شروع به درک اهمیت بهینه سازی بر روی صفحه هنگامی که آن را به رتبه بندی صفحات وب خود را. با خیلی تمرکز بر روی کلمات کلیدی و لینک ساختمان هر چند اغلب می بینم مدیران با تمرکز بیش از حد به شدت در “خارج از صفحه” چیزهای بدون اینکه متوجه آنچه انجام می دهند “در” وب سایت خود را فقط به عنوان مهم است. مناسب داخلی ارتباط چگالی کلمه کلیدی LSI, تصویر, متن, هیچ, دنبال, برچسب ها, فقط به نام چند نیز بسیار مهم است برای موتورهای جستجو. وجود پلاگین های رایگان در دسترس برای کمک به شما با بسیاری از این مسائل پس از انجام علت سعی و کوشش خود و اجرای هر استراتژی نیاز بود.

اشتباه 2 – ناجور هنگامی که رتبه بندی شاقول:
بر روی هر اینترنت بازاریابی فروم و شما این را ببینید در هر زمان تنها. مردم به معنای واقعی کلمه ناجور زمانی که آنها را ببینید رتبه بندی خود را رها کردن. اغلب این است که با توجه به چیزی که ما تماس رقص گوگل. تمام وب سایت های جدید از طریق آنچه که به نام “ماه عسل” دوره که در آن وب سایت خود را رتبه بسیار خوبی در آغاز اما پس از چند هفته حل و فصل آنها در نتایج جستجو … معمولا در حد پایین رتبه, دوباره, این طبیعی است .

اگر وب سایت خود را باید سن و کاهش یافته است در رتبه بندی شما ممکن است نیاز به کار سخت تر برای دریافت موقعیت خود را, شما ممکن است نیاز به به روز رسانی مطالب خود را در اغلب موارد شما ممکن است نیاز به ساخت بک لینک و یا شما ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد استراتژی جستجوگرها خود را. گوگل's الگوریتم در حال تغییر است بسیار غالبا این روز پس از آن's مهم برای پیدا کردن آنچه آنها می خواهند و آن را به آنها بدهد. روز از بازی های سیستم از طریق کلاه سیاه تکنیک های در حال آمدن است به پایان است.

اشتباه 3 – نوشتن برای موتورهای جستجو:
این یکی از بزرگترین اشتباهات من ساخته شده در شب و روز است. مدیران سایت در حال نوشتن وحشتناک محتوا است که کلمه کلیدی پر برای رباتها. در حالی که این مهم است که یک کلمه کلیدی خاص در ساختار مطالب خود را به طوری که موتورهای جستجو می دانید چه مطالب خود را در مورد آن بسیار مهم است که شما نوشتن برای انسان بازدید کننده برای اولین بار. برخی می گویند برای هر 100 کلمه شما باید کلمه کلیدی خود را درج یک بار. بنابراین اگر شما یک 1000 کلمه پست شما را به هدف قرار دادن کلید واژه به ماده 10 بار. من فکر می کنم این یک قاعده ی و خوب به دنبال.

مطمئن شوید که زمانی که شما به عنوان خوانده شده مقاله خود را با صدای بلند است که آن را برای تلفن های موبایل طبیعی و رباتیک مانند. همیشه به یاد داشته باشید اگر قرار دادن کلمه کلیدی خود را بیش از حد اغلب به پست های خود را طول می کشد به دور از جریان طبیعی از مقاله خود … سپس آن را انجام نمی. گوگل بستن است واقعا سخت در بیش بهینه سازی وب سایت. همیشه نوشتن را با هدف بازدید کننده انسانی در ذهن است.

اشتباه 4 – ساختمان هزاران لینک با کیفیت پایین:
من نمی توانم باور این است که هنوز هم در رفتن با همه تغییرات گوگل ساخته شده است. هنوز هم وجود دارد احمقها در خارج وجود دارد, انفجار هزاران لینک کلیک کنید برای پول خود را در سایت به امید بالا رفتن serps. من ارائه شد 10,000 لینک های رایگان روز دیگر به وب سایت من و من گفت: فرد را به اجرا و پرش. این نوع از لینک ها در حال رفتن به باید تاثیر خود را در رتبه بندی است. آن را به خونین واضح است که گوگل متنفر این نوع از لینک ها و اگر کسب و کار خود و صرفا وابسته به این نوع از استراتژی و سپس شما در حال بازی احمق بازی. یک جامد PR5 backlink از یک سایت مربوطه خواهد بود به مراتب قوی تر از یک میلیون لینک از کیفیت پایین و غیر مرتبط پیش فرض سایت است.

اشتباه 5 – آگاه نبودن از Nofollow و Dofollow:
وقتی که من اولین بار آغاز شده در این صنعت من تا به حال هیچ ایده ای در مورد این دو واژه. من ساخته شده بسیاری از لینک ها به یکی از اولین وب سایت ها و مصرف آن را برای همیشه لطفا برای به دست آوردن کشش در serps. پس از کمی بررسی متوجه شدم که تقریبا همه از من بک لینک که قرار داده شده در صفحات وب است که nofollow. نیازی به گفتن این لینک ها شد نه فقط به عنوان موثر برای رتبه بندی به عنوان لینک dofollow من مورد نیاز است. I'm نمی گویم که لینک nofollow don't باید جای خود را در واقع آن را's مهم است که تنوع در ساختار لینک های ولی اکثر لینک ها شما باید dofollow برای به دست آوردن حداکثر سود.

اشتباه 6 – انتظار نتیجه سریع:
من می دانم وقتی که من اولین بار شروع به آنلاین من انتظار می رود به ایجاد مقدار زیادی از پول نسبتا به سرعت. پسر بود من به ارمغان آورد به پایین به زمین بیش از 6 – 12 ماه. من تقریبا پرتاب در حوله در بیش از یک مناسبت به دلیل آن را بسیار خسته کننده شد تلاش برای ایجاد این چیزی که برای من کار می کنند. من ساخته شده وب سایت پس از وب سایت ساخته شده است یک جهنم از بسیاری از لینک دهنده نوشت: صدها نفر از مقالات و شرکت در تمام سایت های رسانه های اجتماعی, اما آن را فقط بود't اتفاق می افتد به عنوان سریع که من به این باور منجر به آن خواهد بود.

من متوجه شدم بعد از آن که هیچ کس باعث می شود پول آنلاین به سرعت. همه آنها باید برای قرار دادن در کار سخت است. پیشرفت شما می شود قطع اگر شما مایل به صرف برخی از پول نقد و برون سپاری بسیاری از خر خر کار می کنند اما در تجربه من انتظار پول را بسیار به سرعت آنلاین معمولا با این نسخهها کار بر علیه شما در دراز مدت است. میزان شکست بالا است چرا که مردم در پیدا کردن این راه سخت.

اشتباه 7 – نه سازگار بودن:
اگر شما جدی در مورد ساخت آنلاین پول, سپس شما باید مطابق هر روز با تلاش های خود را. این می تواند بزرگترین مانع برای بسیاری از آن تقریبا برای من بود. شما می توانید کار بسیار سخت برای به دست آوردن رتبه بندی موتور جستجو بالا برای یک کلمه کلیدی خاص اما حتی پس از این واقعیت شما هنوز هم باید به طور مداوم خود را با تلاش دیگر رقبای خود پیشی شما نسبتا به سرعت. همه چیز شما را در رابطه با کسب و کار آنلاین شما باید سازگار باشد. شما باید با قرار دادن کار در هر روز اگر شما برای دیدن نتایج شما're پس از. بروید بخوانید جف اولسن's “اندکی لبه” و تمرین آنچه که شما یاد بگیرند.

اشتباه 8 – نه تنوع لینک خود را در ساختمان:
خود را به ساختمان پیوند نگاه, طبیعی, it's مهم برای به دست آوردن بک لینک از بسیاری از منابع مختلف. بک لینک از دایرکتوری ها مقاله و دیگر اماکن برای مثال به نظر نمی آید و می تواند صدمه دیده خود را رتبه بندی. شما نیاز به دریافت لینک از سایت های رسانه های اجتماعی, مقاله دایرکتوری ها و وبلاگ ها و نظرات وبلاگ و انجمن ها و غیره. تنوع لینک خود را در ساختمان طبیعی به نظر می رسد و شما می توانید جلوتر از رقبای خود را در نتایج جستجو. به طور طبیعی خوب سایت را دریافت لینک از بسیاری از مکان ها و نه فقط یک یا دو.

اشتباه 9 – گرفتن پیج رنک بالا لینک کلیک کنید:
هر روز شما در حال backlinking شما باید به دنبال به جای لینک خود را بر روی وب سایت روابط عمومی بالا. گوگل ارزش لینک های قرار داده شده در بالاتر وب سایت روابط عمومی به صورت تصاعدی بالاتر از پایین وب سایت روابط عمومی. این لینک ها بدیهی است که سخت تر برای دریافت, اما این دقیقا همان نقطه است. سخت تر از آن است برای به دست آوردن لینک های با ارزش تر که لینک شده است به احتمال زیاد. این است که چرا این همه فشار دکمه های نرم افزاری است که می تواند به شما هزاران لینک ها تلخه. شما نمی خواهد آمد در سراسر برنامه نرم افزاری است که به شما می شود با کیفیت بالا بک لینک با فشار یک دکمه هر کسی که به شما می گوید متفاوت هستند یا دروغ گفتن و یا آنها're کودن.

اشتباه 10 – به روز رسانی مطالب خود را اغلب به اندازه کافی:
بدیهی است که بیشتر با کیفیت بالا, بک لینک با اشاره به مطالب خود را بالاتر رتبه بندی موتور جستجو خواهد بود. بعد از آن شما می توانید مقدار زیادی از ترافیک رایگان. در حالی که این رویکرد اساسی که همه به صعود serps راه دیگری وجود دارد. گوگل را دوست دارد وب سایت هایی که اغلب به روز رسانی. من ساخته شده یک وب سایت است که تعداد بسیار کمی از بک لینک با اشاره به آن که مرا از 10 ، 000 بازدید کننده در ماه از موتورهای جستجو است. دلیل این دلیل است که من به طور منظم به روز شده مطالب من.

من مدیران صرف وقت بسیار ساخت بک لینک برای وب سایت خود را هر روز. این البته مهم است اما اگر آنها در واقع صرف یک ساعت در هر روز نوشتن یک پست جدید برای وب سایت خود را, آنها را به مراتب بیشتر دریافت ترافیک بیشتر پایین خط. من می دانم که این آثار چون من با استفاده از این روش چند بار در گذشته است. با تمام پاندا's و پنگوئن ها در مورد این روز من پیدا کردم وب سایت من به دست آوردن رتبه های بالاتر به سادگی از آنجا که من همیشه مطالب تازه در سایت من. اگر شما نمی خواهید به نوشتن در هر روز و سپس نوشتن حداقل 3 بار در هفته آن کمک می کند.



Source by Declan O Flaherty


ایرلند بیشترین نسبت بدهی خارجی به تولید ناخالص داخلی جهان را دارد.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی می‌شود که مجموع بدهی‌های جهان شامل بدهی‌های دولت، شرکت‌ها و بدهی‌های خارجی تا پایان سال جاری به حدود ۲۷۰ تریلیون دلار برسد که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

طبق اعلام سایت بدهی آمریکا، تا پایان ماه مارس، ایرلند بیشترین نسبت بدهی خارجی به تولید ناخالص داخلی را در جهان داشته است؛ به گونه‌ای که این کشور اکنون بیشتر از ۹ برابر اندازه اقتصاد خود بدهی خارجی دارد.

در ادامه با ۱۰ کشوری که بیشترین نسبت بدهی به اندازه اقتصاد خود را دارند آشنا می‌شوید:

۱- ایرلند

جمعیت: چهار میلیون و ۸۱۸ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: ۲۵۶ و ۷۹۸ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۹۸۸.۵۴ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۵۸.۶۲ درصد

۲- هلند

جمعیت: ۱۷ میلیون و ۱۰۶ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: ۸۲۰ میلیارد و ۷۵۵ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۵۵۱.۹۶ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۴۷.۴۰ درصد

۳- بلژیک

جمعیت: ۱۱ میلیون و ۵۵۲ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: ۴۹۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۲۹۲.۵۲ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۱۰۰.۰۳ درصد

۴- یونان

جمعیت: ۱۰ میلیون و ۴۶۱ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: ۲۰۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۲۷۷.۳۵ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۱۷۰.۳۱ درصد

۵- سوئیس

جمعیت: هشت میلیون و ۶۰۷ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: ۶۹۷ میلیارد و ۵۸۴ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۲۶۱.۲۵ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۳۹.۶۷ درصد

۶- پرتغال

جمعیت: ۱۰ میلیون و ۲۱۸ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس : ۲۱۰ میلیارد و ۸۴۸ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۲۱۴.۳۸ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۱۱۳.۸۴ درصد

رتبه دیگر کشورها:

– آمریکا

جمعیت: ۳۲۳ میلیون و ۴۴۵ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: ۲۱ تریلیون ۶۷۰ میلیارد و ۹۹۹ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۹۸.۷۳ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۶۷.۵۴ درصد

– چین

جمعیت: یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون و ۲۷۲ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس : ۱۳ تریلیون و ۶۹۱ میلیارد و ۵۷ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۱۵.۲۵ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۴۸.۲۳ درصد

– ژاپن

جمعیت: ۱۲۶ میلیون و ۷۷۶ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: چهار تریلیون و ۲۶۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۱۱۰.۴۷ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۲۲۸.۰۶ درصد

– آلمان

جمعیت: ۸۳ میلیون و ۶۱۲ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: سه تریلیون و ۵۶۳ میلیارد و ۷۸۹ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۱۵۸.۶۸ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۵۵.۴۷ درصد

– انگلیس

جمعیت: ۶۷ میلیون و ۶۲۴ هزار نفر

میزان تولید ناخالص داخلی در ۱۲ ماه منتهی به مارس: سه تریلیون ۲۸۵ میلیارد و ۴۰۳ میلیون دلار

نسبت بدهی خارجی به اندازه اقتصاد: ۲۲۳.۵۰ درصد

نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی: ۸۲.۵۱ درصد

انتهای پیام



Source link


You'احتمالا در جستجوگرها و یا پیوند ساختمان تبلیغات است که چیزی شبیه به این:

“رتبه بندی گوگل مصمم هستند در بخش بزرگی از تعداد لینک با اشاره به وب سایت خود را. بیشتر آب لینک ها شما باید بالاتر وب سایت خود را رتبه بندی می شود. اما می توان آن را خسته کننده و صدها ساعت برای شما و یا یکی از کارکنان خود را به صورت دستی ارسال سایت خود را به دایرکتوری وب سایت ها و وبلاگ ها. ما باید خبر خوبی برای شما است. برای تنها $ 39.95 ما'll ارسال سایت خود را به بیش از 1200 سایت های مختلف (تمام دامنه های مختلف) به شما مسنجر link آب و محبوبیت در گوگل,'s چشم! شما حتی می توانید انتخاب کنید که کلمات کلیدی شما می خواهید ما را به استفاده از این لینک کلیک کنید. وب سایت خود را رتبه بندی بالاتر در حال حاضر! ”

کند't این صدا مانند یک معامله ؟ شما تجسم شما وب سایت هدف قرار دادن ده بالا از گوگل و یاهو و بینگ برای کلمات کلیدی هدف خود را? حدود چهل دلار شما می توانید سود خود سایت شاید درست است ؟ اشتباه است!

این نوع از معاملات تقریبا هرگز کار. بدون در نظر گرفتن چقدر خوب بازاریابی اعتیاد به مواد مخدره است که شما باید جلوگیری از استفاده از این خدمات یا وب سایت شما می تواند به طور جدی جریمه توسط موتورهای جستجو است. در واقع در بدترین سناریو مورد سایت شما ممکن است د-شاخص در دسترس نباشد. هنگامی که این اتفاق می افتد, آن را می توان در نزدیکی غیر ممکن است برای گرفتن وب سایت خود را شامل دوباره – مخالف آنچه شما در حال تلاش برای. در اینجا's چرا ارزان SEO و پیوند ساختمان تقریبا همیشه کار هرگز.

مشکل با ارزان SEO

ارزان SEOs اغلب سعی می کنید برای رتبه بندی سایت ها به سرعت با استفاده از لینک دادن وبلاگ شبکه و یا دیگر دستکاری لینک طرح. چرا ؟ چون لینک ها به راحتی به دست آورد و با نرخ ارزان آنها قول آنها نمی توانیم به ارائه کیفیت لینک خدمات ساختمان است که اغلب بسیار وقت گیر و در نتیجه پرهزینه است.

متاسفانه برای این SEOs و شرکت هایی که استفاده از آنها, گوگل, یاهو, بینگ و دیگر موتورهای جستجو به طور مداوم در حد عالی رساندن سیستم خود را برای تولید بهترین نتایج جستجوی آنها می توانند. چرا ؟ چرا که آنها می دانند که نشان دادن هرزنامه کم کیفیت وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP) خواهد شد در نتیجه فقیر تجربه کاربر و در دراز مدت به نوبه خود به دور خود کاربران به طور منظم. از این رو آنها پرداخت و مهندسین نرم افزار و برنامه نویسان بزرگ حقوق برای ریشه کن کردن و دستکاری تاکتیک در جستجوگرها از جمله لینک دادن و مصنوعی لینک طرح. آنها به طور مداوم با سرهم بندی کردن الگوریتم رتبه بندی خود به طوری که آنها می توانید گرفتن دادن و تنزل رتبه و یا د-فهرست وب سایت است که همراه با آنها. گوگل, برای مثال, همچنین ارائه یک ابزار آسان برای کاربران وب سایت به گزارش سایت جذاب در وب دادن و مشکوک تاکتیک در جستجوگرها خود را برای بررسی. وجود دارد بنابراین یک فرصت خوب رقیب خود گزارش خواهد داد شما اگر خود را در جستجوگرها آژانس درگیر شدن در چنین عمل می کند.

از طریق تلاش بی امان خود برای مبارزه با دادن این موتورهای جستجو را در طول سال به طور قابل توجهی بهبود در توانایی خود را برای شناسایی سایت های غیر قابل اعتماد و لینک دادن. اگر شما بک لینک هستند دیده می شود در آینده عمدتا از چنین محله بد کل وب سایت خود را می تواند در معرض خطر بودن به شدت جریمه و یا ممنوع در دسترس نباشد.

چرا شرکت ها حتی شرکت در چنین تاکتیک در جستجوگرها?

تنها به دلیل وجود یک پنجره زمان فقط چند سال پیش که در آن همه شما را مجبور به انجام به افزایش وب سایت خود را's رتبه بندی شد و به امضای یک دسته از کتاب مهمان ترک یک لینک در امضای شما و یا در متن پیام خود را. سپس شما همچنین می توانید با استفاده از لینک انفجار خدمات آن قرار داده تا صدها یا حتی هزاران نفر از لینک های با کیفیت پایین, وب سایت فقط به موتورهای جستجو. این بار از بین رفته اند و این تاکتیک دیگر کار امروز است. Don't به حرف ما را برای آن; به جای گوگل در پاندا, پنگوئن یا مطابقت دقیق دامنه تغييرات و خواندن داستان از صاحبان کسب و کار پرداخت قیمت برای این ماموریت راه خود را از SEOs و رسم نتیجه گیری خود را.

در واقع, شما متوجه خواهد شد که شما خیلی بهتر ساختمان لینک های خود را به آرامی و به طور طبیعی در طول زمان و یا استخدام یک کیفیت مشاور جستجوگرها برای کمک به شما در این روند است.

برخی از راهنمایی در ساختمان پیوند طبیعی

به عنوان یک قاعده کلی مدیران سایت هستند احتمال بیشتری برای لینک به چیزهایی که دوست دارند و یا پیدا کردن مفید برای خوانندگان خود را. و قبل از آنها می توانید لینک به وب سایت خود را, آنها را مجبور به آگاهی آن وجود دارد.

در نتیجه برای جذب لینک کلیک کنید برای بار اول شما نیاز به ساخت یک وب سایت با کیفیت و با محتوا که دیگران مفید باشد. پس از آن شما نیاز به ترویج آن به رادار نفوذ مدیران سایت وبلاگ نویسان و حتی روزنامه نگار.

شما می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی و توصیفات مشتری برای دریافت اخبار بر روی وب سایت خود را. میزبان رویدادهای خاص و یا تبلیغات ویژه و اعلام این برای مشتریان خود از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی. سپس از آنها بخواهید اگر آنها می تواند کمک به گسترش این کلمه در. نوشتن مقالات تخصصی برای سایت های دیگر است که شما را تحسین و احترام و شامل یک لینک (اما don't آن را بیش از حد) بازگشت به سایت شما. نگاهی به تبلیغات در رسانه های چاپی سنتی اگر بودجه شما اجازه می دهد.

اگر بالاتر از این است که تلاش بیش از حد شما می توانید سعی کنید نزدیک شدن به مردم شما می دانید (با سایت های مربوط به شماست) برای لینک ها. فکر می کنم در شرایط کسب و کار تماس با ما و یا حتی خود انجمن صنعت. کاوش همچنین شرکت در صنعت خود را از فروش محصولات و خدمات را در رقابت مستقیم با شما. برای مثال شما اگر یک مشاور جستجوگرها گرفتن یک لینک از یک شرکت طراحی وب سایت می تواند مفید باشد. هنگامی که ساختن لینک به وب سایت خود را فکر می کنم از نظر تجربه کاربر. یک لینک از سایت که به شما اضافه کردن به این تجربه ؟ اگر آن را نمی کند شاید بهتر است به چشم پوشی این لینک.

وجود دارد راه های بسیاری برای اضافه کردن لینک های طبیعی که واقعا افزایش خواهد یافت حضور شما در موتورهای جستجو, اما شما باید صبور باشید. در ضمن don't دریافت suckered به طرح های پیوند و ارزان SEO به عنوان همه آنها را انجام خواهد صدمه دیده است وب سایت شما و کسب و کار.



Source by Andrew Jit Kwang Koh


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد که آمریکا تحریم های ناجوانمردانه ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرده و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت تر کرده و شدت آن را تشدید می کند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌های حوزه درمانی و آزمایشگاهی، بیان کرد: امروز ما در جنگ پیچیده ترکیبی قرار داریم. آمریکا به واسطه تحریم های ظالمانه یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران به راه انداخته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها نیز جنگی بیوتروریسمی برای ایران و چین طراحی کرده که دامن خود آن‌ها را نیز گرفته است. آمریکا بعد از آنکه به طور یکجانبه از برجام خارج شد تحریم‌های ناجوانمردانه ای از جمله در حوزه درمان و دارویی علیه ایران وضع کرد و این تحریم‌ها مقابله با ویروس کرونا را سخت‌تر کرده و شدت آن را تشدید می کند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: ما امروز در مقطع حساس تاریخی هستیم و دشمن یک جنگ همه جانبه در حوزه اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای علیه کشور به راه انداخته است. ما از سایر کشورها انتظار داریم در زمینه کنار زدن تحریم‌ها به ویژه در حوزه درمانی و بهداشتی یاری‌رسان باشند.

ابوترابی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی کشورهای مختلفی را در مقاطع مختلف تاریخی یاری کرده است به عنوان مثال بعد از پایان جنگ ایران و عراق به دلیل حمایت عربستان از عراق ایران از گرفتن هزینه های جنگ چشم پوشی کرد.

وی افزود: این دوران نیز سپری خواهد شد اما قطعا جمهوری اسلامی دوستان خود را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام



Source link



فناوری “بلاک‌چین”(Blockchain) برخلاف آن چیزی که اغلب تصور می‌شود، فقط برای بانکداری نیست، بلکه کل دنیای فناوری و به خصوص بخش تولید هوشمند را نیز دستخوش تغییر اساسی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده همچنان در حال رقابت برای جا باز کردن در دنیای ارز هستند، فناوری پشتیبان آن یعنی “بلاک‌چین” گام‌های گسترده‌ای در مسیر پذیرش جهانی برداشته است.

این فناوری می‌تواند امکان انتقال مطمئن و معتبر داده‌ها و همچنین یک شبکه قابل ردیابی ناگسستنی را فراهم کند که این ویژگی‌ها تنها برای امور بانکی نیست.

بلاک‌چین ممکن است آینده تولید هوشمند داده باشد

بلاک‌چین در اصل یک فهرست قابل گسترش و بسط پذیر یا مخزن و ذخیره‌گاه تراکنش‌ها و سوابقی است که شامل داده‌هایی است که نمایانگر معاملات دستگاه‌ها یا اعضای یک شبکه هستند. این تراکنش‌ها که “بلوک” نامیده می‌شوند، با استفاده از الگوریتم “هش”(hash) رمزگذاری می‌شوند و شبکه از طریق اعمال ریاضی پیچیده به هم پیوسته می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که هر معامله در جای مناسب خود قرار بگیرد.

روش دیگر برای فهمیدن همه اینها، تصور یک زنجیره دیجیتالی است که آن را نمی‌توان شکست و هر حلقه از زنجیر نقطه ارزشمندی از داده‌ها است.

بلاک‌چین و تولید

از آنجا که دنیای تولید نسبت به هر دوره دیگری بیشتر مبتنی بر فناوری است و ارتباط آن با فناوری هر روزه عمیق‌تر می‌شود، بدین معنی است که تعداد زیادی از داده‌های اختصاصی و مهم تولید به سیستم‌های دیجیتالی منتقل می‌شوند و از آنها می‌گذرند.

یک طراحی، کار خود را در حوزه دیجیتال با یک طراح آغاز می‌کند، جایی که در یک برنامه CAD ایجاد می‌شود. در یک سیستم بلاک‌چین، پرونده(فایل) به طور خودکار تغییرات را در پرونده موجود در بلاک‌چین ضبط می‌کند و یک اثر انگشت ناگسستنی از پرونده را ایجاد می‌کند.

پس از اتمام طراحی، طراح یا شرکت ممکن است سعی کنند داده‌ها را به یک تولید کننده ارسال کنند. طی این روند ارسال است که اگر اقدامات امنیتی مناسب انجام نشود، هکرها ممکن است بتوانند داده‌ها را سرقت کنند یا پرونده را خراب کنند.

بنابراین با وجود بلاک‌چین، اگر یک هکر در سیستم بلاک‌چین دخالت کند، به محض رسیدن داده‌ها به تولید کننده، سیستم دریافت کننده به تاریخ ذخیره شده در بلاک‌چین باز می‌گردد و اطمینان حاصل می‌کند که هیچ تغییری ایجاد نشده باشد.

در نهایت در صورت مشاهده تغییرات، هیچ اثر انگشتی روی پرونده دریافتی نشان داده نمی‌شود که نشان می‌دهد داده‌ها به نوعی خراب یا سرقت شده‌اند. در نمودار زیر به کل این فرآیند نگاهی بیندازید.

فرآیند انتقال و تفسیر داده‌های تولیدی با استفاده از یک روش تأیید دیجیتالی، لزوم وجود عنصر انسانی را از بین می‌برد. طراحان و کاربران نهایی معمولاً در تأیید صحت داده‌ها، جایی برای خطاهای انسانی می‌گذارند، در حالی که کل این فرآیند اعتبارسنجی، انتقال و پذیرش دیجیتالی، با بلاک‌چین ایمن شده و خطاها حذف می‌شود. ضمن اینکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نیز می‌شود.

به عبارت دیگر، اگر من یک تولید کننده هستم که یک قسمت از یک محصول کلی را تولید می‌کنم و مشخصات آن قسمت را از طراح دریافت می‌کنم که در این فرآیند، بالادست است، بلاک‌چین اطمینان می‌دهد که من می‌توانم به داده‌هایی که در واقع یا به ظاهر از طرف آن شخص آمده‌اند، اعتماد کنم و بدانم وی دقیقاً چه چیزی ارسال کرده است و اینکه در هنگام انتقال با تداخل و تعرضی مواجه نشده است.

از آنجا که این زنجیره در برابر دستکاری مقاوم است و بلوک‌ها به شکل زمان‌دار ضبط می‌شوند، یک بلاک‌چین یک راه حل قوی و پایدار برای تأیید اعتبار داده‌ها در هر نقطه از چرخه عمر محصول است.

تهدیدات دیجیتالی در فضای تولید هوشمند، از سرقت داده‌ها گرفته تا دستکاری آنها متغیر است. نیاز شدیدی به امنیت در این بخش وجود دارد و بلاک‌چین می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

بلاک‌چین

اگر طی ۱۰ سال اخیر بانکداری، سرمایه‌گذاری و یا ارز رمزنگاری شده(رمز ارز) را دنبال کرده باشید، ممکن است با واژه و مفهوم بلاک‌چین که فناوری ثبت تراکنش‌ها و فناوری پشتیبان بیت‌کوین است، آشنا شده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاک‌چین باید دانست که بلاک‌چین یک دفتر کل توزیع شده، غیر متمرکز و عمومی است. البته فهمیدن نحوه کارایی بلاک‌چین به پیچیدگی فهمیدن جمله قبل نیست.

اگر این فناوری بسیار پیچیده است، چرا آن را بلاک‌چین می‌نامند؟ بلاک‌چین در پایین‌ترین سطح خود، به معنای واقعی کلمه یک زنجیره از بلوک‌های دیجیتالی است. وقتی ما از کلمات “بلوک” و “زنجیره” در این زمینه صحبت می‌کنیم، در واقع درباره اطلاعات دیجیتال(بلوک) ذخیره شده در پایگاه داده عمومی(زنجیره) صحبت می‌کنیم.

بلوک‌ها در زنجیره بلوکی از قطعات دیجیتالی اطلاعات تشکیل شده‌اند. به طور مشخص آنها سه بخش دارند:

۱. بلوک‌ها اطلاعات مربوط به معاملات مانند تاریخ، زمان و مقدار دلاری خرید اخیر کاربران از سایت‌های خرده‌فروش اینترنتی مانند آمازون را ذخیره می‌کنند.

۲. بلوک‌ها اطلاعات مربوط به اینکه چه کسی در تراکنش‌ها دخیل است را ذخیره می‌کند. مثلاً یک بلوک برای خرید شما از آمازون، بلوک نام مستعار منحصر به فرد شما را همراه با سایت آمازون ثبت می‌کند. بنابراین به جای استفاده از نام واقعی شما، خرید شما بدون هیچ اطلاعات شناسایی هویت و با استفاده از یک امضای دیجیتال منحصر به فرد مانند یک نام کاربری ثبت می‌شود.

۳. بلوک‌ها اطلاعاتی را ذخیره می‌کنند که آنها را از بلوک‌های دیگر متمایز می‌کند. مثل اینکه دو نفر نام‌های متفاوتی دارند تا از یکدیگر تشخیص داده شوند، هر بلوک هم یک کد منحصر به فرد به نام “هش”(hash) ذخیره می‌کند که به ما اجازه می‌دهد آن را از هر بلوک دیگر متمایز بدانیم.

یک بلوک واحد در بلاک‌چین بسته به اندازه تراکنش‌ها می‌تواند تا یک مگابایت داده ذخیره کند. به این معنی که یک بلوک واحد می‌تواند چند هزار تراکنش را زیر یک سقف جمع کند.

بلاک‌چین چگونه کار می‌کند؟

هنگامی که یک بلوک داده‌های جدید را ذخیره می‌کند، در انتها به زنجیره بلوکی اضافه می‌شود. زنجیره بلوکی همانطور که از نامش پیداست، متشکل از چند بلوک متصل شده است و برای اینکه یک بلوک به بلاک‌چین اضافه شود، باید چهار چیز اتفاق بیافتد: معامله باید رخ دهد، باید تأیید شود، باید در یک بلوک ذخیره شود و در نهایت باید یک “هش” به آن بلوک اختصاص داده شود.

هنگامی که یک بلوک جدید به بلاک‌چین اضافه می‌شود، در معرض دید همگان قرار می‌گیرد و به صورت عمومی در دسترس است. اگر نگاهی به بلاک‌چین بیت‌کوین بیاندازید، خواهید دید که شما به داده‌های تراکنش، همراه با اطلاعات در مورد زمان، مکان و کسی که بلوک را به بلاک‌چین اضافه کرده، دسترسی دارید.

امنیت بلاک‌چین در چیست؟

فناوری بلاک‌چین با چندین روش حافظ مسائل امنیتی است. اول اینکه بلوک‌های جدید همیشه به صورت خطی و با زمان‌بندی ذخیره می‌شوند. به عبارت دیگر آنها همیشه به انتهای بلاک‌چین اضافه می‌شوند. به عنوان مثال اگر نگاهی به بلاک‌چین رمزارز بیت‌کوین بیاندازید، می‌بینید که هر بلوک موقعیتی را در زنجیره دارد به نام “هِیت” به معنی ارتفاع. پس از اینکه یک بلوک به انتهای بلاک‌چین اضافه شد، به عقب برگشتن و تغییر محتویات بلوک بسیار دشوار است، چرا که هر بلوک حاوی “هش” مخصوص خود همراه با “هش” بلوک قبل از خود است.

کدهای “هش” توسط یک تابع ریاضی ایجاد می‌شوند که اطلاعات دیجیتال را به یک رشته از اعداد و حروف تبدیل می‌کند. اگر اطلاعات بلوک به هر نحوی ویرایش شود، کد “هش” نیز تغییر می‌کند.

به همین دلیل است که بلاک‌چین امنیت بالایی دارد. بنابراین اگر یک هکر بخواهد یکی از تراکنش‌ها در یکی از بلوک‌ها را دستکاری کند مجبور خواهد بود تمام بلوک‌های بعد از آن را نیز دستکاری کند و برای این کار باید ابتدا کدهای هش هر بلوک را پیدا کند که چیزی در حد غیرممکن است.

برای حل مسئله اعتماد، شبکه‌های بلاک‌چین مسائل ریاضی را برای رایانه‌هایی که می‌خواهند به شبکه بپیوندند و بلوک به آن اضافه کنند، طراحی می‌کند. این مسائل که “مدل‌های اجماع” نامیده می‌شوند از کاربران می‌خواهند که خود را قبل از اینکه بتوانند به شبکه بلاک‌چین بپیوندند، اثبات کنند. یکی از رایج‌ترین نمونه‌های آن “اثبات کارکرد”(proof of work) نامیده می‌شود که توسط بیت‌کوین به خدمت گرفته شده است.

“اثبات کارکرد” حمله هکرها را غیرممکن نمی‌کند، اما این کار را تا حدودی بی‌فایده می‌کند. اگر یک هکر بخواهد به بلاک‌چین حمله کند، باید مسائل پیچیده محاسباتی ریاضی را حل کند که شانس وی تنها ۱ در ۵.۸ تریلیون است.

شفافیت

با اینکه اطلاعات شخصی در بلاک‌چین خصوصی و محرمانه است، این فناوری تقریباً همیشه “منبع باز “(open source) است.

معایب بلاک‌چین

در حالی که پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای برای بلاک‌چین وجود دارد، این فناوری با چالش‌های مهمی نیز روبروست. موانع برای استفاده از فناوری بلاک‌چین فقط فنی نیستند. چالش‌های اصلی، سیاسی و نظارتی هستند. زیرا هزینه زیادی برای طراحی نرم‌افزارهای مناسب و برنامه نویسی متناسب با این فناوری نیاز است و نظام مالی و زیرساخت‌های کشورها برای استفاده از این فناوری باید دگرگون شود.

اگرچه بلاک‌چین می‌تواند در هزینه کاربران صرفه‌جویی کند، اما این فناوری تا رایگان شدن راه زیادی دارد. برای مثال، سیستم “اثبات کارکرد” که بیت‌کوین برای تأیید اعتبار تراکنش‌ها از آن استفاده می‌کند، مقدار زیادی انرژی و توان محاسباتی را مصرف می‌کند. مثلاً قدرتی که میلیون‌ها رایانه در شبکه بیت‌کوین مصرف می‌کنند نزدیک به مصرف انرژی کشور دانمارک در یک سال است.

با توجه به مطالعات اخیر شرکت تحقیقاتی “الایت فیکسچرز”(Elite Fixtures)، هزینه استخراج یک بیت‌کوین با توجه به مناطق مختلف جهان، بین ۵۳۱ دلار تا ۲۶ هزار و ۱۷۰ دلار است که همانطور که می‌بینید به طور چشمگیری متفاوت است و موجب می‌شود در برخی نقاط دنیا از ارزان بودن برق سوءاستفاده شود. این هزینه در ایالات متحده نزدیک به ۴۷۵۸ دلار است.

انتهای پیام



Source link


زمینه بهینه سازی موتور جستجو است که همیشه در حال تغییر است. چه کار می کند یک سال برای SEO کار ممکن است سال آینده در تمام, و اگر آن را ممکن است قابل ملاحظه ای کمتر موثر است. که's چرا از آن بسیار مهم به طور مستمر ارزیابی فعلی خود را تاکتیک در جستجوگرها برای دیدن آنچه که باقی می ماند معتبر و موثر و کارآمد است. با توجه به این سوال این است که اگر ساختمان پیوند رسما به عنوان مهم ترین عامل در رتبه بندی بسیار در موتورهای جستجو.

ساخت لینک برای رتبه صفحه

رتبه صفحه رسمی مدت برای شهرت و اعتبار است که وب سایت خود را دریافت از گوگل الگوریتم. سایر موتورهای جستجوی عمده مانند بینگ و یاهو! مشابه رتبه بندی روش اگر چه نه به عنوان برجسته یا جا به عنوان رتبه صفحه از گوگل است.

وب سایت شما's رتبه صفحه است که به طور کامل برگرفته از کمیت و کیفیت لینک های ورودی که منجر به صفحات وب خود را. بالاتر سایت شما's رتبه صفحه بالاتر شما خواهد شد به طور کلی به نظر می رسد در نتایج نمایش داده. بنابراین پیوند ساختمان تبدیل به یکی از داغترین موضوعات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو بیش از چند سال گذشته.

تمام ساختمان پیوند است برابر نیست

در حالی که ساختمان پیوند است که یک استراتژی بزرگ برای افزایش سایت شما's شهرت و در نتیجه جایگاه خود را در موتورهای جستجو آن را باید به ذکر است که تمام لینک ها با هم برابر هستند. این تکنیک های کلاه سیاه از مزارع دیگر برگزاری هر وزن و حتی محاکمه و درست تبادل لینک است که بسیاری از وب سایت در شرکت شده اند بی ارزش.

علاوه بر این تکنیک های مانند وبلاگ اظهار نظر و فروم ارسال دیگر نقش زیادی در وب سایت شما's رتبه صفحه. بهترین لینک های که شما می توانید برای دریافت خود را به وب سایت های ناخواسته یکی از راه های پیوند بسیار از سایت های معتبر داخل صنعت شما و یا تو رفتگی در دیوار.

استراتژی های چندگانه هنوز هم ضروری

اگر چه ساختمان پیوند به عنوان یکی از ضروری ترین عوامل برای جستجوگرها آن است که نه تنها عامل است که دارای هر وزن. کلمه کلیدی موثر ورود به سن و آرایش خود را به دامنه وب سایت خود را's ساختار لینک های داخلی و بیشتر از همه هنوز هم مهم است در نظر چگونه به شدت رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو.

بنابراین آن's بسیار مهم است که شما همچنان به ترکیب بسیاری از استراتژی های مختلف برای تولید بهترین نتایج. علاوه بر این هرگز فراموش نکنید که تمام لینک های ایجاد شده هستند به همان اندازه و کیفیت لینک های ورودی بی نهایت خواهد شد موثر تر از درجه پایین و یا کلاه سیاه لینک کلیک کنید.



Source by Muhammad Nauman



در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و حضور فعالانه و فداکارانه پرستاران برای مداوای مبتلایان به کرونا، مباحثی پیرامون اسطوره بودن این گروه مطرح شد. با این وجود یک جامعه‌شناس فرهنگی این اسطوره‌سازی را یک کنش عاطفی دانسته و معتقد است: مردم از پرستارها تشکر و تقدیر می‌کنند اما سیاستمداران برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود دست به اسطوره‌سازی می‌زنند.

کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است اما پرستاران و تعدادی از پزشکان به دلیل ماهیت شغل‌شان، موقیعت متفاوتی با بقیه دارند. آنها نقش پررنگی در خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا دارند. برای همین هم در روزهای اخیر گروه‌های مختلف جامعه در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها، زبان به تحسین و تقدیر از پرستاران گشودند.

در هفته‌های اخیر شرایط مقابله با کرونا به یک موقعیت جنگی تشبیه شد که پرستاران نیروهای خط مقدم این جنگ را تشکیل می‌دهند. در این راستا از پرستاران با عناوینی چون مدافع، مجاهد و قهرمان یاد شد که از فعالیت‌های ایثارگرانه آنها در درمان بیماران حکایت داشت. به زبان ساده در روزهای اخیر تلاش شد پرستاران به عنوان اسطوره معرفی شوند.

گرچه عملکرد مسئولانه و متعهدانه پرستاران و برخی پزشکان در این مدت غیر قابل کتمان بوده اما از آنجا که تلاش برای اسطوره‌سازی در ایران به یک پدیده پرتکرار تبدیل شده است، به نظر ضروری می‌رسد که از منظر جامعه‌شناسی به این مقوله بپردازیم و توجه خاص و گاه اغراق شده به برخی مشاغل و اصناف را مورد تدقیق قرار دهیم.

حسین حجت‌پناه -جامعه‌شناس فرهنگی- ضمن تفکیک تقدیر از اسطوره‌سازی به این نکته اشاره می‌کند که در ماجرای کرونا، با دو نوع تشکر از پرستاران مواجه بودیم. یک نوع تقدیر و تشکر مردم از پرستاران و دیگری تقدیر حاکمیت از پرستاران که در دومی تلاش برای اسطوره‌سازی و قهرمان‌سازی بسیار پررنگ است.

این پژوهشگر حوزه جامعه‌شناسی تأکید می‌کند که تقدیر از پرستاران از پایین به بالا صورت گرفت، یعنی مردم از طریق فضای مجازی شروع‌کننده این تقدیرها بودند سپس حاکمیت و صاحبان قدرت از طریق رسانه ملی با این حرکت همنوا شدند و الا رسانه ملی در ابتدا سعی داشت صورت مسئله کرونا را پاک کند. یادمان نرفته که در روزهای ابتدایی انتشار اخبار شیوع ویروس کرونا در ایران، اینها از تعابیر شایعه کرونا یا شَبَح کرونا استفاده می‌کردند و بعد از مدتی کوتاه که ویروس کرونا گسترش یافت؛ رسانه ملی سعی کرد خود را همراه با شرایط نشان دهد.

همین تناقض در رفتار شرایطی باعث شد رسانه ملی که در پی توجیه دیر پیوستن خود به موضوع کرونا باشد برای همین هم سعی کرد از طریق تعابیر حماسی به گونه‌ای خطاها و نواقص خود را از نظرها پاک و وحدتی را بین خود و مخاطبانش ایجاد کند.

بنابراین باید حواسمان باشد که اسطوره‌سازی از پرستاران و تشبیه بیمارستان‌ها به جبهه‌های جنگ و شهادت و …، کار مردم نبوده، بلکه کار رسانه ملی و صاحبان قدرت بود. مردم از پرستاران تقدیر کردند. بنابراین روایت مردم و قدرت از یک بحران متفاوت است که آسیب آن ندیدن واقعیت‌ها توسط اهالی قدرت و سیاست است و در نتیجه ایجاد انحراف بیشتر در نوع مواجهه با بحران. ادامه این شرایط باعث می‌شود که مدام با اسطوره‌سازی‌ها، واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهیم.

اسطوره‌سازی از پرستاران؛ سرپوشی بر ناکارآمدی سیاسیون

حجت‌پناه در ادامه ضمن بیان این نکته که حماسه‌سازی، سرپوشی بر ندانم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌های سیاسیون است، می‌گوید: اینکه بعضا دولتمردان بحران ناشی از ویروس کرونا را با جنگ‌های ایران و عراق مقایسه می‌کنند، انگار بیشتر با این هدف است که موضوع را به توطئه خارجی ربط دهند و به‌گونه‌ای رفع مسئولیت کنند. اینجاست که مفهوم توهم توطئه مطرح می‌شود، بدین معنا که توطئه خارجی را مقدم بر نارسایی‌ها و ناکامی‌های داخلی بدانیم. زمانی که مسوولانی نتوانند مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، با نگاه توهم توطئه سعی می‌کنند پای یک عامل خارجی را به میان بکشند که در مقوله کرونا هم شاهد این رفتار بودیم.

این جامعه‌شناس تأکید می‌کند که احتمالا بعد از کرونا هم سر موضوع دیگری اسطوره‌سازی اتفاق بیفتد اما از آنجا که این اسطوره‌سازی‌ها بر اساس کنش‌های عقلانی نیست و بر کنش‌های عاطفی و سنتی تکیه دارد، امتداد نخواهد داشت و در کوتاه مدت فراموش می‌شود اما آسیب بزرگ آن، ندیدن واقعیت‌های جامعه از سوی قدرتمندان و سیاسیون است.

وی در بخش پایانی گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت داشتن نگاهی همه‌جانبه به بحران کرونا و خدمات پرستاران و پزشکان بیان می‌کند که تقدیر و تشکر از پرستاران اقدام مثبتی است اما نباید باعث غفلت ما از واقعیت‌ها بشود. پرستاران و پزشکانی داریم که عاشقانه، صادقانه و با ایثار و فداکاری خدمت می‌کنند و در این راه حتی جان عزیزشان از دست می‌رود. قطعاً پرستاران و پزشکان کشور ما در شرایط موجود با فداکاری بیشتری نسبت به هم‌صنفان خود در برخی کشورهای دیگر در حال خدمت هستند، چون با وجود کمبود امکانات ناچیز، همچنان به کار خود ادامه می‌دهند اما قابل کتمان نیست که در همین دوره بحران کرونا برخی پزشکان از ترس بیماری و ویروس، مطب خود را تعطیل کرده و دست از معاینه و درمان مردم کشیدند و حتی برخی از آنها شهر محل خدمت و سکونت خود را ترک کردند.

 تعدادی از پرستاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران با وجود کمبود شدید امکانات و لوازم بهداشتی همچنان در حال خدمت‌رسانی و مداوی بیماران هستند. برخی از آنها بیش از ساعات موظفی سر کار هستند و روزهای بسیاری است که از خانواده دورند و قطعا این گروه نیاز دارند که مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند اما فراموش نکنیم که تعدادی از بیمارستان‌ها و پرستاران در دسترسی به ماسک و دستکش و … همچنان دچار محدودیت هستند و همین موضوع خطر ابتلا به کرونا را برای آنها که خط مقدم مبارزه با کرونا می‌نامیم، بالاتر می‌برد. ضمن اینکه بهتر است علاوه بر تشکرهای کلامی و تقدیرهای معنوی، خدمات آنها به لحاظ مالی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام



Source link


آن's آسان به نقطه یک تازه کار در جستجوگرها و در مورد لینک های انجمن را ساخت. به عنوان آسان به عنوان لکه بینی یک عروس, در راه به کلیسا. این مردم هستند که می خواهند برای رسیدن به بهینه سازی موتور جستجو صنعت اما تنها نیمی از دانش – در صورتی که.

داستان معمولا می رود که فرد X از خواب بیدار یک روز صبح و تصمیم می گیرد برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO. گشت و گذار در اینترنت نشان می دهد چند نکته که به نظر می رسد مشابه – SEO مردم فراموش ساختمان لینک برای مشتریان خود و انجمن ها به یک محل عالی برای انجام این کار است. پس از آن است که یکی دیگر از “بهینه سازی موتور جستجو گورو” متولد شده است.

یک دستمالی کردن در اطراف برای پیدا کردن اولین مشتری و سپس آن را's off به انجمن ها برای یک زندگی روزمره پیوند ساختمان است. چند ماه پایین خط هیچ چیز کار می کند و آنها تعجب که چرا. مشتری خود را است تعجب که چرا آنها همیشه جدا با پول نقد.

بنابراین چه چیزی می رود اشتباه است ؟

چگونه لینک انجمن کار ساختمان

اول اصول اولیه. خزنده موتور جستجو مانند صفحات با تعداد زیادی از محتوای اصلی است که به دنبال یک موضوع خاص به دلیل آنها می توان به وضوح نمایه با اعتماد به نفس. مطالب خوبی نیز جذب طبیعی و لینک از دیگران, که پس از آن رتبه صفحه و حتی بالاتر.

یک مکالمه خوب می تواند به افزایش به بالای نتایج جستجو است که به معنی هر لینک در صفحه را نیز حمل مقدار زیادی از وزن. این چیزی است که جذب ساخت لینک در انجمن ها.

موتور جستجو optimisers هستند یا تلاش برای دریافت یک لینک به نظر خود و یا با استفاده از یک ', امضا,' – یک خط کوتاه نمایش داده می شود پس از هر نظر آنها را و جایی که آنها مجاز به جای لینک کلیک کنید – معمولا بین دو و چهار.

چگونه به انجام فروم ساختمان پیوند به درستی

در اینجا چیزی است که برای جلوگیری از:

محتوای کوتاه – اگر شما یک پاسخ در فروم شما کمک نمی کند به یک متن غنی صفحه با محتوای اصلی و این چیزی است که موتورهای جستجو ، یک مثال کلاسیک من هر روز فروم سوال “من می خواهم به یک متخصص SEO هر راهنمایی?” است که به دنبال یک پاسخ “شما نیاز به انجام پیوند ساختمان ها خوب هستند”. پاسخ کوتاه مثل این برنده't راهنما صفحه: رسیدن به یک رتبه بندی قوی در آینده به دلیل کمی وجود دارد که محتوای اصلی تا لینک از آن خواهد شد کمی از ارزش.

محتوای تکراری – به منظور دریافت یک لینک در بسیاری از جستجوگرها تازه کار نقل قول خواهد شد نظر دیگری در آن wholeety و سپس می گویند چیزی شبیه “من کاملا با این موافقم”. با انجام این کار آنها ایجاد محتوای تکراری بر روی صفحه (که خزنده don't) و بنابراین ارزش لینک خود را به هر حال.

غیر مضمون لینک – لینک در امضا باید مربوط به موضوع بحث است. اگر این فروم موضوع در مورد بهینه سازی موتور جستجو و لینک در امضای شما هستند به صورت “آدامس چکمه” و “آلی آب میوه” شما در یک جاده به هیچ جا. نه تنها شما لینک کلیک کنید برای رفتن به تخفیف شما نیز تنزل ارزش بالقوه قدرت صفحه.

چگونه خزنده موتور جستجو به عنوان خوانده شده انجمن صفحه

اجازه دهید's قرار داده است که در مجموع به درک چگونه فقیر فروم ساختمان پیوند با شکست مواجه شد. حالا تصور کنید که یک خزنده موتور جستجو و یا ربات های آینده به جستجوگرها صفحه انجمن. در اینجا این است که چگونه آن فکر می کند:

  • آه! دوست داشتنی صفحه ای در مورد بهینه سازی موتور جستجو
  • Hmm. نه خیلی متن اما من قطعا درک موضوع
  • آه! یک لینک به “آدامس چکمه” و یکی از “میوه های آلی آب”. که's ربطی به مکالمه – به نظر می رسد کمی spammy به من'll چشم پوشی از آن لینک کلیک کنید اما من'm در حال حاضر نیز مشکوک در مورد این صفحه
  • چه's این ؟ برخی از مطالب تکراری? I'm بسیار مشکوک در حال حاضر
  • خوب من'll قرار داده و این را در شاخص در موقعیت 40,000,000 برای جستجوی عبارت “SEO”

در خلاصه فروم ساختمان پیوند می تواند حمل وزن بزرگ در بهینه سازی موتور جستجو, اما نه زمانی که آن را's انجام شده توسط یک تازه کار.



Source by Tim H. Hill



خودروهای پرنده، از فناوری‌هایی هستند که می‌توانند به تحول بزرگی در حوزه حمل و نقل منجر شوند و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی تصمیم گرفته‌اند تا در مسیر ابداع و پیشرفت این خودروها قدم بردارند.

به گزارش ایسنا، شاید رفت و آمد در آسمان، به زودی برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و مشهور جهان، در حال حاضر ماهرترین مهندسان را گردهم آورده‌اند تا رویای ساخت خودروهای پرنده را به واقعیت نزدیک کنند. شمار قابل‌توجه کشورهایی که به استفاده از این فناوری تمایل دارند، سازندگان را بر آن واداشته تا اتحادی را برای ساخت خودروهای پرنده شکل دهند. 

به رغم تلاش‌های پیوسته شرکت‌های خودروسازی در این زمینه، در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که خودروهای پرنده، کاملا آماده استفاده هستند. هنوز هیچ شرکتی، کاملا از این خودروها پشتیبانی نمی‌کند و باید قوانینی برای مدیریت استفاده از آنها وضع شود.

“سباستین تران”(Sebastian Thrun)، بنیانگذار گروه پروژه فناوری خودران گوگل و مدیرعامل استارتاپ موسوم به “کیتی هاوک”(Kitty Hawk) که در حوزه تولید وسایل نقلیه پرنده فعالیت دارد، در مصاحبه‌ای گفت که باور دارد موفقیت وسایل نقلیه خودران هوایی، زودتر از پیشرفت وسایل نقلیه خودران زمینی صورت خواهد گرفت.

تران در این باره گفت: من باور دارم که می‌توانیم پیش از آغاز کار با خودروهای خودران روی زمین، کار با وسایل نقلیه خودران هوایی را آغاز کنیم.

وی افزود: اگر استفاده از وسایل نقلیه هوایی گسترش یابد، دیگر نگرانی برخورد با عابران پیاده، کودکان، دوچرخه‌ها و خودروها وجود نخواهد داشت زیرا وسایل نقلیه هوایی، از بالای ساختمان‌ها و درختان حرکت می‌کنند.

گسترش استفاده از وسایل نقلیه هوایی می‌تواند امکان برقراری ارتباط با خانه‌هایی که در نواحی دورافتاده قرار گرفته‌اند و تنها راه ارتباطی آنها یک جاده است را نیز برقرار کند. وسایل نقلیه هوایی با حرکت در آسمان، میزان مصرف انرژی و هزینه‌های آن را نیز کاهش خواهند داد.

در سالی که گذشت، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و خودروسازی، به طراحی و ابداع خودروهای پرنده پرداختند که برخی از آنها را در این گزارش معرفی و بررسی می‌کنیم.
 

خوروی پرنده بدون سرنشین هیدروژنی

شرکت آمریکایی “الاکایتکنولوژیز”(Alaka’i Technologies)، یک خودروی پرنده بدون سرنشین ابداع کرده که مبتنی برسوخت هیدروژن است وظاهر آن، مفهومی بین یک هلی‌کوپتر و یک خودروی شاسی‌بلند را به نمایش می‌گذارد.
این خودروی پرنده موسوم به “اسکای”(Skai)، شش چرخانه یا روتور روی سقف خود و پنج صندلی دارد و می‌تواند به صورت عمودی فرود بیاید.

به گفته شرکت سازنده، از این خودروی پرنده می‌توان برای بارگیری و یا به عنوان آمبولانس و تاکسی استفاده کرد.

اسکای می‌تواند در هر پرواز، مسافت ۳۰۰ کیلومتر را با سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت طی کند و به حمل تجهیزات مورد نیاز تا وزن ۴۵۴ کیلوگرم بپردازد. این خودروی پرنده به دلیل استفاده از سلول‌های سوخت هیدروژن، وزن کمتری نسبت به همتایان خود دارد و می‌تواند مسافت بیشتری را طی کند.

ایده ساخت خودروهای پرنده مبتنی بر هیدروژن، مورد نظر بسیاری از شرکت‌های مشهور مانند “بوئینگ” و “ایرباس” نیز قرار دارد.

تاکسی پرنده ایرباس

شرکت هواپیماسازی “ایرباس”(Airbus) در سال گذشته، به آزمایش تاکسی پرنده خود پرداخت که می‌تواند به صورت عمودی از زمین بلند شود و پیش از فرود آمدن نیز تا ۱۰۰ مایل بر ساعت سرعت بگیرد.

به گفته ایرباس، این تاکسی پرنده موسوم به “واهانا”(Vahana) از زمان آغاز برنامه‌های آزمایشی، موفق شده تمام انتظارات شرکت را برآورده کند.

از آنجا که این تاکسی پرنده می‌تواند به صورت عمودی از زمین بلند شود و پرواز کند، نیازی به باند پرواز ندارد.

هدف ایرباس از آغاز پروژه ساخت واهانا، ایجاد شبکه‌ای از پهپادهای خودران مسافربری است که می‌توانند یک نسخه پروازی از خودروهای خودران شرکت “ویمو”(Waymo) باشند.

این تاکسی پرنده فقط ظرفیت یک نفر را دارد و برای سفرهای چندنفره طراحی نشده است.

کوچکترین خودروی پرنده جهان

در سالی که گذشت، یک استارتاپ ژاپنی موسوم به “اسکای‌درایو”(SkyDrive)، از نخستین نمونه یک خودروی پرنده رونمایی کرد و آزمایش پرواز آن را نیز با کمک یک خلبان انسان انجام داد. این استارتاپ امیدوار است که بتواند خودروی پرنده خود را تا سال ۲۰۲۳ برای فروش محدود و تا سال ۲۰۲۶ برای تولید انبوه آماده کند. “اسکای‌درایو” قصد دارد با ارائه این خودروی پرنده که کوچکترین خودروی پرنده جهان است، به کاهش ترافیک خیابان‌ها به خصوص در شهرهای شلوغ کمک کند.

تاکسی پرنده هیوندای و اوبر

در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۰ از تاکسی پرنده‌ای رونمایی شد که حاصل همکاری دو شرکت “هیوندای” و “اوبر” است. این تاکسی پرنده تمام الکتریک می‌تواند به صورت عمودی از روی زمین بلند شود و فرود بیاید و تا چهار مسافر را با خود حمل کند. نخستین نمونه این تاکسی پرنده، فعلا با یک خلبان به نمایش درآمده اما نهایتا قرار است یک وسیله نقلیه خودران باشد. 

این تاکسی پرنده مانند تاکسی‌های اوبر، به سرویس پشتیبانی وسایل نقلیه خودران متصل خواهد شد. اوبر و هیوندای باور دارند که این تاکسی پرنده می‌تواند به تحول در صنعت حمل و نقل کمک کند.

خودروی پرنده پورشه و بوئینگ

شرکت‌های بزرگ “پورشه” و “بوئینگ” تصمیم گرفته‌اند طی یک پروژه مشترک، طرحی مفهومی و سپس یک نمونه ابتدایی از یک خودروی پرنده را ارائه دهند. هدف از این پروژه، ارائه یک خودروی الکتریکی است که قادر به برخاستن و فرود عمودی باشد. این دو شرکت قصد دارند تا با این خودروی پرنده، به توسعه حمل و نقل شهری کمک کنند و یک سیستم حمل و نقل ایمن را با برترین برندهای خودروی جهان ارائه دهند. این پروژه، بخشی از رقابت‌های سنگین میان بوئینگ و رقیب همیشگی آن یعنی شرکت “ایرباس”(Airbus)  به شمار می‌رود.

انتهای پیام



Source link


ساختمان, کیفیت, لینک, مهم, موتور جستجو, بهینه سازی استراتژی است که کمک می کند تا به ترویج شرکت's وب سایت و افزایش رتبه بندی خود را در نتایج موتورهای جستجو صفحه. اما روش مناسب باید مورد استفاده قرار گیرد به منظور آن را به مثمر ثمر خواهد بود در غیر این صورت سایت کسب و کار می شود جریمه توسط گوگل, بینگ (و دیگر موتورهای جستجو) که اثرات منفی خود را در رتبه بندی موتور جستجو نتایج.

متعددی وجود دارد که کیفیت ساخت لینک تاکتیک است که هر کسی می تواند اتخاذ منظور رسیدن به نتایج جستجوگرها بهتر.

برخی از ضروری ترین به شرح زیر است:

ایجاد Infographics تصاویر

Infographics را تبدیل به محبوب ترین راه برای آموزش مشتریان خود و خوانندگان. آنها در حال گرفتن توجه و جالب و همچنین حیاتی برای جستجوگرها. بسیاری از مردم عشق به اشتراک گذاری جدید و جالب, infographics, و اگر خود را infographic تصویر های جذاب و جذاب از آن خواهد شد به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از مصرف کنندگان بالقوه منجر به بازگشت لینک کلیک کنید هر زمان خود را infographic تصویر به نظر می رسد در هر وب سایت است.

معتبر لینک های خروجی

هنگامی که آماده سازی محتوای با کیفیت بالا برای سایت کسب و کار حیاتی است برای اضافه کردن لینک های خروجی به مقاله خود را. گوگل و دیگر موتورهای جستجو تشخیص همه این لینک کلیک کنید و به رسمیت می شناسد خود را به سایت شرکت درآمده است.

در هنگام نوشتن محتوای با کیفیت بالا برای پست های وبلاگ خود را به شما خواهد شد بدون شک باید انجام تحقیق از منابع مختلف. اگر این مورد است, سپس مرجع تمام منابع آن و همچنین ارائه یک لینک به آن منبع. همیشه حمایت خود را از نوشتن با حقایق و شامل منابع که پشتیبانی که ادعا می کنند. همچنین به یاد داشته باشید به لینک وب سایت های معتبر; این کمک می کند تا به ساخت تا اعتبار خود را و بازگشت تا خود را ادعا می کند.

آن's ضروری است که شما با مراجعه به طیف گسترده ای از منابع در دسترس برای جلوگیری از هرزه نگاره ، Don't لینک به تنها یک منبع دیگری سایت کسب و کار شما ممکن است یک ضربه پنالتی را از گوگل.

با کیفیت بالا و لینک ساختمان

روش دیگری که پشتیبانی خواهد کرد برای بهبود نتایج خود را در جستجوگرها است به تمرکز بر روی با کیفیت بالا و لینک. پیوند ساختمان بسیار مهم است به اعتبار کسب و کار خود و وب سایت, بنابراین داشتن به عنوان بسیاری از با کیفیت بالا و لینک یک روش بهینه سازی موتور جستجو. جلوگیری از ساختن لینک با هر سایت; همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند وقتی که می آید به ساختمان با کیفیت بالا و لینک.

محتوای با کیفیت

در نهایت تمرکز بر روی کیفیت محتوا نوشتن که دارای پتانسیل است که به ویروسی. مردم همیشه می خواهند برای به اشتراک گذاشتن و ارسال محتوای با کیفیت بالا در وب سایت خود را. بنابراین حفظ کیفیت بالا و استاندارد در حالی که آماده سازی محتوا.

دنبال لینک ساختمان تاکتیک های ذکر شده در بالا برای بدست آوردن بهترین نتایج جستجوگرها.



Source by Ankur Purohit